Gå til innhold

Er så redd for å miste!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Jeg er ca 6 uker og jeg har hatt en ma fra før og nå kjenner jeg at jeg er veldig redd for å miste.... klarer liksom ikke helt å glede meg over dette vidunderet som har skjedd...

flere som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min første.. Og jeg er livredd for at noe skal skje.. :s Tørr ikke håpe for mye på fødsel, og at barnet er helt frisk, og tenke på hvordan det blir.. Er redd for å jinxe det liksom.. Høres kanskje helt teit ut, men ja.. :P Er redd for å miste! Hver gang jeg har magekramper er jeg livredd. huff..

Skrevet

Hei.

Skjønner godt hva du mener. Jeg var på tidlig UL for et par dager siden. Var godt å se at alt var som det skulle og at det var liv der inne. Men trodde den gode følelsen, som jeg hadde forrige gang før jeg mistet, skulle komme etter det. Den gang ei. Når legen sier at det nå er mindre enn 10% sjanse for at det ikke skal gå bra, så synes jeg likevel dette er veldig høye tall. Prøver å tro på at det går bra denne gangen, men merker at når jeg blir mer optimistisk og ser framover så blir frykten for å miste mye større også.

Skrevet

Det er jeg også, livredd - bokstavelig talt. Hadde en MA for litt under et år siden. Den gangen tenkte vi liksom ikke på at noe skulle gå galt. Førstemann gikk knirkefritt.

Nå derimot er jeg lykkelig for hver gang jeg er på do, og det ikke er blod... Syntes det er vanskelig å begynne å glede seg nå.

Skal få tidlig ul, og håper jeg kan slappe litt av hvis alt er bra da.

Jeg håper jeg kan begynne å glede meg snart!

Skrevet

Jeg er også 6 uker gravid, med MA for noen mnd siden. Sliter med å glede meg nå..er bare så sikker på at resultatet blir som sist. Ganske tragisk. Håper den dagen kommer hvor jeg kan være lykkelig over det som skjer med meg.. Er også ofte på do for å sjekke..og det er ikke sjeldent. Bekymret hvis jeg kjenner for lite, bekymret hvis jeg kjenner for mye he,he ikke lett. Tror det at jeg ikke har barn fra før gjør at jeg ikke tror det kan skje meg- å bli mamma altså he,he vet jeg er langt ute altså.

Godt å høre at jeg ikke er alene i bekymringens verden:)

Skrevet

Jeg er også veldig redd for å miste. Hadde en gang brunlig utflod i uke 6, og jeg var helt sikker på at nå gikk det galt men dette var helt ufarlig. Nå er jeg i uke 10 og øyner håp for at det skal gå bra, men hver gang jeg er på do så følger jeg fortsatt med på om det kommer blod eller noe annet. Heldigvis har foreløpig alt gått veldig fint ser det ut som, vi får bare krysse fingrene for hverandre ,folkens:)

Skrevet

Ja, nå ble jeg litt lettet!!! godt at det ikke bare er meg!!!!

huff, jeg kjenner meg igjenn der med å bli lettet når det ikke er blod på papiret etter å ha vært på do....

det er litt slitsomt!!

Skrevet

...og jeg som egentlig føler meg litt skrullete hver gang jeg sjekker papiret! Godt å vite det er flere der ute (misforstå meg rett-unner selvfølgelig ingen den redselen!).

Skrevet

Holder på å klikke selv...Er skikkelig på tuppa...sjekker papir og kjenner etter om symptomene er der hele tiden..er fast bestemt på at denne gangen skal det gå bra...Men....,man er jo aldri sikker,,,,...sukk!

Uansett!Kryss fingrene for hverandre jenter:):)

Skrevet

nei, dette er ikke lett.... jeg prøver liksom å ikke tenke noe over det fordi psyken er rar og kan spille oss mange puss, men jeg merker at jeg tenker veldig ofte på dette...=(=( slitsomt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...