Gå til innhold

Noen tanker halvveis til IKM..andre som vil dele??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt uttallige timer på å lese meg klok på luteralfasen.

Mange påstår at man får visse tegn som kan indikere graviditet før en uteblivende mens. Det har vært så intenst at jeg opplevde innbilt svangerskap rett før tr dukket opp. I den siste tiden har jg kommet frem til en løsning som fungerer for meg:)

(Må nok meddele at jg er veldig fornøyd med megselv)

I den siste tiden måtte jg gå et par runder meg megselv og i løpet av den tiden har jg kommet over en artikkel der det ble presisert at progestoron,

som dominerer luteralfasen er også den som herjer når en kvinne er blitt gravid. Det vil da si at de signalene kroppen vår gir oss i luteralfase er like mye tegn på kommende mens som graviditetstegn.

Denne kunnskapen har hjulpet meg på vei til å få tankene vekk fra mageregionen, og dagene går mye lettere.

Det er akkurat som eksamen..man har gjort sitt beste, og det eneste som gjenstår er å vente :)

Hvordan går det med dere da, damer????

Lykke til klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra sagt Nicki82 !!

Alt som ramses opp av symptomer her er jo de samme som dukker opp før mensen, og det er nok mange innbildte svangerskap iløpet av en måned her inne :-)

Håper alle kan bli flinkere til å ikke teste før det hadde gått ett par uker over IKM, så er det mange jenter som hadde sluppet å bli skuffet månede på månede også.

Skrevet

Synes dette var veldig bra sagt nicki82. Det er liksom ingenting mer å gjøre lenger når man har gjort sitt beste. Man blir ikke mer gravid av å lete etter symptomer, eller å gå rundt og tenke på det støtt. Har vel heller hørt motsatt, at stress med å bli gravid psykisk sett kan være noe som gjør at man ikke blir gravid. Selvfølgelig gjelder jo ikke det alle, som andre ting er dette også individuelt. God at noen setter ord på det her inne! :)

Skrevet

Veldig bra nicki82 ;-)

Håper vi alle får en fin og avslappet høst, gjerne med plutselige overraskelser ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...