Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg sliter. Har blitt gravid med samboeren min, (som forøvrig er verdens beste), men han vil absolutt ikke ha barn. Var hos legen idag for å få bestilt time til abort, men etter en lang prat med henne overbeviste hun meg til å vente med å bestemme oss. Hun sa det måtte være mitt valg, at økonomi og studier alltid ordner seg... osv. Hun fortalte til og med at hun hadde vært i samme situasjon. Egentlig en veldig god prat. men samtidig gruer jeg meg til å fortelle det til mannen min. Han sier han ikke er klar, at det kommer til å ødlegge alt, at han vil ha det økonomiske på plass. Legen spurte meg om hva jeg hadde sagt og følt hvis han hadde blitt positivt overrasket, jeg svarte jeg hadde blitt glad.. Noen som har noen tips, hvordan kan jeg snakke med han, fortelle han hvordan jeg føler? Jeg vil ikke miste han, bare inkludere han.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 La ham lese dette innlegget ditt, så ser han at du faktisk tenker på hans følelser oppi det hele. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå