*nr4isommer* Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 heji heji... jeg venter også nr 3 og har hatt 2 haste KS tidligere. jeg har fått beskjed at jeg kan velge å prøve vanlig fødsel eller å ta planlagt KS. Har de sakt det til deg også? Jeg har også tette barn, en gutt på 2 og en jente på 1. Nr 3 kommer rett ffør de andre fyller 3 og 2:-) så er travelt men jammen om vi gleder oss også. Prøvde å sende deg privat post men du har nok full postkasse:-) Ellers er jeg 26 år og min kjære mann er 22 år... Og vi kommer fra Bergen. Hva med deg? Tenkte å komme i kontakt med noen som er i litt samme fødsels situasjon som meg og det virket det jo som du var...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hei, hei! Her er jeg. Jeg er 30 år og min mann 42. Blir sistemann på oss dette. Hadde tenkt til å vente litt med en evt nr tre, men det lot ikke vente på seg gitt. Jeg har to jenter på akkurat 1 og 3 år, og ingen av de er i barnehage enda. Men når nr tre blir født så skal eldstejenta i barnehagen den påfølgende høsten. Det vil både hun og mor ha godt av tror jeg. Jeg har ikke fått noe annet alternativ enn ks, siden begge har vært ks tidligere. De sa det ville utøve for stor belastning på livmoren o.l. som har vært kuttet i to ganger tidligere. Vet ikke om jeg tør å risikere hastekeisersnitt igjen heller. Ville mer enn noe annet her i verden oppleve en naturlig fødsel, så jeg sitter og føler meg litt snytt. Men siden begge ks var såpass tøffe med tanke på at det ble så akutt, så tør jeg ikke håpe på noe annet enn planlagt. I tillegg trøster jeg meg med at jeg slipper å risikere og gå fjorten dager over termindato slik jeg gjorde med begge de andre. Skal prøve å slette litt i innboksen så du kan sende en pm hvis du vil holde kontakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå