Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #51 Skrevet 11. september 2009 Tja, vi kjenner noen som fikk tvillinger som atpåklatter når de andre ungene begynte å skulle flakse ut av redet. Men vet du, det har gått kjempebra. Det finnes ikke slitsomt som ord der i gården! Men så har de jo god nok råd til at moren jobber bare 30% stilling også da.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. september 2009 #52 Skrevet 11. september 2009 Jeg vet ikke om man kan sette noen grense jeg. Ja sett borti fra når man ikke er fertil lenger. For det er så innmari dumt å si at jeg skal aldri.... Fort gjort å sitte med skjegget i postkassa:-) Livet følger sjelden planen man har for det. Selv er jeg en gammel mamma i følge flere av dere. Var 35 da sistemann kom. For meg var det den perfekte alder:-) For søsteren min var det perfekt å bli 3 barnsmor før hun fylte 30. Ser også at noen skriver om at de har vokst opp med gamle foreldre, vel det var da, dette er nå. ( har selv vokst opp med en av hver:-) I klassen til Storebror er det en mamma som er det jeg vil kalle ung mamma, resten er på vår alder. Kan ikke tenke meg at hun ene som har en ung mamma vil mobbe resten av klassen fordi de har "gamle foreldre".... Det er jo rart hvordan ting kan bli flyttet på etterhvert som man blir eldre:-) En 40 åring i dag kan ikke sammenlignes med forrige genrasjon 40 åringer:-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #53 Skrevet 11. september 2009 vel, vi pusser opp huset OG prøver å få et barn til..Men forholdet er faktisk veldig bra! (begge er 36, og har slitt med å bli gravide i 3 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå