Anonym bruker Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jeg har ei lita ei på snart et år, som jeg ammer om morgenen. Hun får nok ikke i seg mer enn noen få ml, men vi trives med det begge to, og jeg tror det har en positiv effekt nå som hun har begynt i barnehage. Nå er jeg gravid igjen med nummer to, er det noen grunn til at vi ikke burde fortsette med den lille morgenskvetten i noen mnd til?
På'n igjen! Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Det skal være helt greit å amme dersom du ikke har spesielle komplikasoner i svangerskapet. Du kan lese mer om amming og graviditet på ammehelpen.no!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Ikke noe problem, så lenge du har melk og så lenge lille vil ha. Kanskje en ide å slutte såpass tidlig at ikke det blir sjalusi når lillebror eller lillesøster skal ha puppen De glemmer ikke så fort jo eldre de blir. Kan være en ide å få ekstra kalk og andre næringsstoffer når du nå både bygger opp en ny baby, pluss gir melk til en stor jente.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 19. september 2009 #4 Skrevet 19. september 2009 Om man har et svangerskap uten risiko er det greit å fortsette ammingen. Selv ammet jeg storesøster til lillebror var over året, og mener det hindret sjalusi. Det er mulig å snakke med noen som har tandem-ammet, sjekk ammehjelpens sider
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 19. september 2009 #5 Skrevet 19. september 2009 Eh, han var visst over to år da hun var ferdig
Anonym bruker Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå