vi har verdens fineste gull Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Jenta vår fikk superfit vintersko til bursdagen, men i har ingen erfaring med disse. Har hatt ecco hvert år og vært fornøyd med disse... Vurderer om jeg gjerne skal bytte...
flypapir Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jenta vår har superfit joggeskoene og de er hvertfall veldig gode, så jeg tror neppe jeg ville byttet...
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg har hørt om dem, men kjenner ikke til skoene noe mer. Jeg hadde byttet dem om det ikke var gore tex.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Vi brukte superfit i fjor vinter. Fantastiske sko. Kommer til å fortsette å bruke dem. Var vel også de som vant vintersko testen i fjor.
Musemor med tre søte små Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 moota m storesøster&lillebror: Superfit er goretex
Gjest Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Super fit er det samme som Elefanten som var før. Utrolig bra barneskomerke. Har ikke vært borti gore tex varianten derfra, men i forhold til Ecco hadde jeg IKKE byttet. Tror nok du har fått veldig gode sko til jenta di.
3småtroll♥ Skrevet 10. september 2009 #7 Skrevet 10. september 2009 Hadde ikke byttet. Gode og lette sko.Tåler godt vann og kulde;)
Jentemammaen Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Tror Superfit skal være bra. Men har hørt at de er litt smalere enn Ecco og ikke fullt så varme. Her sverger vi til Ecco, passer fint på gullet sin fot.
annki83 Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 jeg har tenkt å kjøpe superfit vintersko med gore tex til snuppa i år hadde ecco i fjor som var en god sko og vi var veldig fornøyd. jeg syns superfit virker lettere og er smalere å snuppa her har små smale føtter:) vi har superfit i vanlige sko (sånn type læroggå sko nesten) og er kjempe fornøyd me disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå