Gå til innhold

Alle gode ting var ikke 6 heller:(

Krysser fingrene:)

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på ny ultralyd i dag på riksen, der var det ikke noe positivt å se...

Det skulle ha vært et hjerte som dunket, men det var det ikke.

Vi fikk beskjed om å gå hjem å summe oss, komme tilbake på mandag for en siste ultralyd og så bestemme om vi vil vente til kroppen ordner opp selv eller om jeg ville bli ferdig med en gang. (operasjon)

Sist gikk jeg i 3 uker å ventet, mått operes til slutt. De andre gangene har det kommet ut av seg selv. Jeg vet jo at det er best om kroppen ordner opp selv, men vet ikke om jeg orker å gå å vente.

Er het tom inni meg, ikke lyst til å snakke med noen eller at mannen skal gi meg noe nærhet. Vil bare være i fred, er jeg rar?

Det må jo være dårlig kvalitet på eggene som blir befruktet, nå gikk jeg jo på albyl-e, fragmin og crinone. Pluss at jeg tok akupunktur. Hvordan kunne det gå dårlig denne gangen også?

Det er så frustrerende å ikke få gjort noe, man må bare gå å vente.

Jeg krysser fingrene for alle dere andre:)

Fortsetter under...

Nei, nei, nei!

Dette er bare så utrolig urettferdig. Krysset fingrene mine for at det skulle gå bra for deg denne gangen. 6 ganger. Det er bare umensekelig.

Du er ikke rar. Ikke i mine øyne. Ved de siste abortene har jeg gått mer inn i meg selv. Vil ikke tenke eller føle på noen ting. Orker ikke.

Skulle ønske du fikk ett godt svar. Men man vet vel aldri helt. Min lege snakket sist gang om "natrual killer cells" el NK-celler, som de kanskje trodde motarbeidet dannelsen av en levedyktig morkake som igjen førte til aborter. Litt forskning på det i bla USA, men ingen med tydlige resultat. Dette var neste mulige behandlingsform for meg om jeg og skulle miste en nr. 6. Cortisonbehandling i livmoren så vidt jeg forstod. Kanksje dette kunne være noe for deg også?

Ønsker deg alt godt. Tenker på deg.

Stor trøsteklem fra

Uff, dette var utrolig trist og høre:/ Synes heller ikke du er rar, du må få føle det du føler uten at noen skal si noe på det. Du må bruke den tiden DU trenger og ikke den andre mener du trenger.

Håper og ber av hele mitt hjerte at dette er siste gangen dere mister, jeg går selv på Fragmin og Albyl-E og håper det er dette som skal til for å få en spire til og klore seg fast og vokse seg stor:)

Oversender også mange varme trøsteklemmer......

Nei no blei eg lei meg... syns ikkje det er noko rart at du har mest lyst å vere i fred. Det er forferdelig å gå sånn og vente. Eg har heldigvis sluppe å vente så mange dagar før det har skjedd av seg sjøl, men ein blir jo litt rar og byrjar å tru på mirakel, at det berre på mirakuløst vis skal fikse seg sjøl liksom.

huff... jaja, vi får nok fleire sjansar til å møtast hos Vibeke ;-) om du fortsatt kjem til å gå til akupunktur. Tanta kom visst på besøk her i dag. Har heldigvis hatt ein travel dag, på ein god måte, og ikkje så mykje tid til å tenke over det. Men har nesten begynt å lure på om det kjem til å skje noko her igjen nokonsinne.

Kryssar fingrane for deg tilbake!!! Alle gode ting er... whatever...

God klem!!

Tusen takk for trøstende meldinger:)

Jeg har begynt å blø, så da slipper jeg å operere. Men jeg hater dette!!

I helgen har vi vært sammen med flere barnefamilier, det går egentlig ganske greit, selvom jeg skulle ønske det var oss.

Men jeg er så lei alle spørsmålene, Hvordan det går i forbindelse med det å få barn? Om vi prøver å bli gravide, videre gang? I går sa jeg bare at jeg ønsker ikke å snakke om dette, vi forteller når det går bra selv. De vet ikke at vi har mistet på nytt nå, jeg orket ikkeå fortelle det. Den beste komentaren var: Dere har vell ikke gitt opp å få barn?

Ehh, nei vi kan ikke gi opp, vi ønsker oss jo barn......Vi må bare gå igjennom dette gang, på gang til vi klarer det, er jo ikke så mange muligheter.

Jeg vet at venner bare ønsker oss godt, men vi ønsker ikke å snakke om dette hver gang vi møter andre, er det for mye forlangt.

Jeg skal ta opp det med kortisonbehandling i livmoren i morgen på sykehuset, se om dette er noe vi kan prøve.

Ha en fin dag.

Annonse

Hei.

Så "bra" at du har begynt å blø. Greit å unngå utskrapning om det går...

Jeg merker at folk ofte titter på magen min før de ser på meg...

Fikk spørsmål om jeg var gravid et par ganger etter att jeg hadde mistet 1 og 3 gangen (da hadde jeg lagt på meg og fått litt mage). Ble så irritert at jeg faktisk svarte: "nei, men jeg var det sist uke". Fikk litt ulike reaksjoner på det...

Spennende å høre hva de sier på sykehuset om kortisonbehandling! Legen ga inntrykk av at det ikke var en helt "normal" behandling, så det intressant å høre hva de sier på de forskjellige stedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...