Leona77 Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 hvordan var det med dressing igjen? Mener å ha lest ett sted at det skal man være forsiktig med pga. rå egg eller noe.... Hvilke typer gjelder det i såfall?
randomknappen Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Hæ? Er rå egg farlig også nå? Jeg som har så lyst på eggedosis. Jeg har ikke lest noe om dressing eller rå egg. Prøv å se på mattilsynets sider, de har visstnok en grei oversikt over hva vi skal holde oss unna.
Leona77 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2009 Trodde egentlig ikke det jeg heller, selv spiste jeg vanlig ferdigdressing i sta, står på flasken at det inneholder pulver fra eggehvite og plomme. Bare leste det her inne for noen dager siden, men finner ikke igjen innlegget... finner ikke noe om det noe annet sted, så da stemmer det nok ikke. Tror nok du kan kose deg med eggedosis, jeg bakte sjokoladekake her om dagen og måtte smake på røra
mamman til to gutter Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Rå egg er ikke farlig i Norge, men i andre land bør man være forsiktig med det uansett om man er gravid eller ikke. Grunnen til det er at det ikke er salmonella i egg i Norge, men det er det i de fleste (alle?) andre land.
Leona77 Skrevet 10. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2009 ok, takk for info, da er det bare å gafle innpå rå egg he he....æsj.. neida, men da er det ikke noe å være redd for i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå