Gå til innhold

gode behandlinger som virker???

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 30 nå og er så plaget av bekkenløsning at jeg ikke klarer å gjøre noe som helst. Sliter med å komme meg opp fra stoler, klare ikke hente post selv om det bare er 20 m fra huset. osv...

Trenger sårt råd om noen behandliger som virker, har en liten gutt på to år som jeg ikke klarer å være den moren jeg gjerne vil være for.. Sliter mye med dårlig samvittighet ovenfor han!

Nå går jeg regelmessig til fysioterapi og akkupunktur, men blir ikke bedre selv om det sikkert hindrer fortgangen i prosessen

Noen som har noen gode råd? tar imot alt med stor takk.

.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140642140-gode-behandlinger-som-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg vet hvor vondt dette er. Hadde skikkelige smerter i sommer, kunne ikke gå, måtte ha hjelp til alt.

I dag er jeg mye bedre, kan gå litt og smertene er ikke så ille lengre.

Jeg trener bekkenet hver dag med øvelser jeg har fått av fysio. I starten var det nok å kun bevege beina. I tillegg hjelper det med bekkenbelte. Krykke avlaster litt om du må gå. Unngå å gjøre ting som gjør vondt.

Snakk med fysioen din og få treningsveiledning, det hjelper.

Er selv i uke 31.

God bedring!

Uff, dette er ikke noe gøy!

Om du har mulighet ville jeg prøvd osteopat og kiropraktor. Det er det jeg har best erfaring med (har prøvd mye!). Bassengtrening kan også være fint for å få løsnet opp litt.

Pass godt på deg selv, også etter fødselen!

Jeg har slitt med bekkenløsning i alle svangerskapa mine (dette er mitt 5.) fikk tidlig plager denne gang, og siden jeg allerede gikk til Naprapat pga hodeverk og vonde skuldre spurte jeg om hun kunne hjelpe med bekkenplager også, å gjett om det hjalp for meg, skulle vist om dette mange svangerskap før ja ;o) så jeg kan på det varmeste annbefale Naprapat

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...