SugarIntheMorning Skrevet 10. september 2009 #1 Skrevet 10. september 2009 Skal til Frankrike i høstferien, og trenger leiebil. Nå har jeg sjekket flere firmaer, og blant annet samlesider på nett som Leiebilguiden og Eleiebil. Hvorfor kan disse sistnevnte komme med tilbud som er halvparten av prisen til Europcar og AVIS? Noen med erfaringer? Får man dårlige biler, dårlig service eller er det ting som står med bitteliten skrift?
prekæs Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg tipper at man får greie biler uansett. Jeg har kun leid via Avis pga at jeg har følt at å leie av kjente selskaper har gitt meg mer trygghet på at jeg får det jeg betaler for. Det har forresten stemt. Ene gangen fikk jeg bil som hadde gått under 1000 km. Splitter ny, og større enn forventet pga alt i bestilt klasse var utleid. I sommer hadde vi også nesten ubrukt bil. Med barnesete. Ordnede forhold, lett tilgjengelig på flyplass og godt skiltet da bilen skal leveres. Mao. En svært enkel og lite tidkrevende prosess. Ville sjekket hvor de mer ukjente selskapene lå i forhold til flyplass bl.a.
Gjest mphs Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Vi har leid gjennom billigere firmaer 3 ganger nå og har vært fornøyd med bilen hver gang, men barnesetene deres er ikke gode,den minste str. Men det større seter var bra. Om dere skal reise med baby ville jeg annbefalt å ta med eget babysete og ikke leie dette. De har helt annen standar enn oss. Den første gangen fikk vi den str. på bilen vi bestilte, men de to andre gangene har vi fått større bil. Og det er jo veldig greit:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå