Gå til innhold

Linni meister var for liten til å føde vaginalt

Anbefalte innlegg

Anonyym 19.16. Du vet heller ikke hva du snakker om skjønner jeg. Svigermor hadde for smalt bekken til å føde ei på litt over 2 kilo. Satt bom fast. I ettertid har de tatt røngten,og bekkenet er for smalt til å føde et barn.

Det har nødvendigvis ikken noe med kroppsstørrelse og gjøre.

Fortsetter under...

Jeg er 174 cm høy og veide 65 kilo før jeg ble gravid, ingen liten dame med andre ord, men jeg har for smalt bekken til barna jeg produserer..

Men det fikk jeg jo ikke vite før etter at jeg hadde født da, og ungen ble sittende bom fast. Ingen som tar rønken eller andre undersøkelser før fødsel med mindre man har diagnose som kortvokst (husker ikke hvor liten en må være i farta).

Skulle ønske noen hadde målt bekkenet mitt da hodet ikke festet seg... Enden på visa ble - langt om lenge - akutt keisersnitt, i ettertid viste det seg at det var pga smalt bekken. Selv om barnet var 3,5kg og lå helt riktig innstilt. Jeg er helt "normalt" stor, INGEN kan se på meg at jeg har for smalt bekken til å føde vaginalt. Siden det ikke er noen her - håper jeg virkelig - som har lest journalen hennes, kanskje vi burde slutte å diskutere hennes eventuelle medisinske problemer?

Synes mange her inne er fullstendig besatte av Linni... Hun tok ks, greit? Hva er problemet for alle dere? Synes hun så sinnssykt bra ut så kort tid etter fødsel, jeg. Jeg så helt grusom ut etter mitt ks!

Det er foratte dem som har sånne silikonpupper ikke kan føde vaginalt, foratte presset nåratte dem føder ut ungen sin kan gjøre atte dem sprekker som en liten eksplosjon PANG!! Midt under pressveene! Splæsj over hele fødestua.

Foratte det har jeg hørt, så det så.

Men atte det kan være bare tull, da...........

Skakke høre på alt man hører kanskje? Rykter og sånt?

Størrelsen på en kvinne (høyde/vekt/benbygning) har absolutt ingen betydning for størrelsen på bekkenet hennes å gjøre.

Jeg fødte selv samtidig som en kvinne av asiatisk opprinnelse. Hun er over 10 cm lavere enn meg, med en myyyye smalere benbygning og smale hofter (nesten litt gutte-kropp, V-formet, på en måte..) Selv er jeg typisk timeglass-formet, med breie hofter, og litt over gj.snittet for høyde for kvinner i Norge...

Hvem av oss hadde smalt bekken og slet med å få barnet ut vaginalt? MEG! Hvem av oss hadde stort bekken, og fødte barnet iløpet av få timer? HUN!

Altså kan man ikke se på hverken størrelse eller hoftebredde for å bedømme om en kvinnes bekken er smalt eller ei!

Annonse

Annonse

herregud jeg har for trangt bekken til å føde vaginalt og jeg er 170 cm og veier 75 kg...

første gang visste de de ikke så det endte i haste ks. denne gangen var det legene som sa jeg måtte ta ks pga trangt bekken.

Er d mulig å være så dum? Selvsagt går hun i nettingtruse og bind, hun blør jo etter ks også! Og snittet ligger helt ned ved der hårfestet er, så d sees selvsagt ikke! Dersom hun ikke kler seg naken da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...