Gå til innhold

Når pleier dere ELteste ? (klokka)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på pernilleinfo at LH produseres fra morgenen av - så det er best å teste på ettermiddagen.

I tillegg bør man teste samme tid hver dag.

Lurer på når på ettermiddagen dere tester ?

Vanskelig å ikke tisse på 4 timer om ettermiddagen, for jeg drikekr mye iløpet av arbeidsdagen, er også ofte på do - minst en gang i timen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Jeg testet om morran. Hadde alltid positiv test i 2dgr. En gang 3 dgr. Så jeg traff der ihvertfall:) Jeg brukte CB digital. Og der står at du kan teste når som helst på døgnet. Men, leste at noen får bare et raskt, lite hopp akkurat rett før el, og da kan det være lurt å teste om ettermiddagen. For selve eggløsningen skjer oftest mellom kl 16 og 19 (?) Merkelig, men stod nå det da. Lykke til:)

Skrevet

pleier å teste rundt 17-18.00 jeg drikker også veldig mye ... bare pass på å tiss en times tid før du skal teste, så får du mer konsentrert urin :) Og hvis du er redd det skal være for lite urin, så tiss på et glass

Skrevet

Oki - takk for svar - da satser jeg på når jeg er hjemme fra jobb i 17-tiden :-)

Tenkte begynne å teste idag eller imorgen (dag 6 eller 7) og holde på helt til neste mens dukker opp - jeg aner ikke når i syklusen jeg har EL.

Skrevet

Denne perioden har jeg testet om morgenen, fordi det er da jeg har tid og husker på det. Fikk utslag å CB digital i går morges, og ikke noe i dag. Både mannen og jeg ble faktisk overrasket over tidlig i syklusen jeg hadde EL, på dag 10 faktisk. Det betyr at de pp vi ikke har testet etter EL, så har vi satt i gang prøvinga litt for sent! Heretter skal jeg alltid begynne å teste tidlig (begynte på dag 6 i syklusen denne gangen), og alltid bruke CB digital for å unngå tvil. Så får jeg heller ofre noen andre goder en stund for å betale for digital test :-)

Et annet spm om EL, forresten: når utslaget på testen var i går, så betyr det at EL skjedde i går eller i dag?

Lykke til med testinga!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...