Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en på 10 mnd som ikke går, så tenkte å kjøpe stonz han kan ha på beina ute nå framover. Men kjøper jeg str fra 6-18 mnd eller 1-3 år?? Hva har dere kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må måle foten hans. Jeg kjøpte str M (6-18mnd) til snuppa her på 8,5 mnd. Foten hennes er 11cm, og den str var 13 cm.

Ikke kjøp dem altfor store,da blir det vanskelig for dem å reise seg;)

Skrevet

Vi kjøpte 6-18 mnd til vår gutt på 9 mnd. Hans føtter er 12 cm. De er akkurat passe store, altså til å vokse i. Ville nok ikke kjøpt noe større - da blir det knølete å reise seg. Men som de sier over - er føttene hans store, så kan du jo vurdere en større str.

Skrevet

Må bare spørre hva stonz er fornoe jeg?? Ble veldig nyskjerrig her. hehe

Skrevet

Det er vanntette poser med snøring over vrist og over leggen som gjør at barnet holder seg varm og tørr på føttene :-) Også veldig fin design.

Se www.stonz.no

Skrevet

Jeg kjøpte L (1-3 år). De er *store*, men passer bedre med Linerz inni. Dessuten oppdaget jeg akkurat at vi har et par "sko" fra Reima som passer nå i høst (11 mnd), så da passet det bra at Stonz er litt store nå...

Skrevet

Ohh er det sånne ja. De er jo kjempe kule. Hmm. Sånne må jenta mi ha etterhvert:-) Eller hun kan kanskje bruke dem allerede. Hun er straks 8mnd.

Skrevet

Joda ser jo nå at de kan brukes fra nyfødt. Hehehe. Sånne MÅ jo bare jenta mi ha. Selv om hun ikke kan gå ennå. Hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...