Gå til innhold

En blogg om livet som deprimert....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk!!! Det er som om jeg skulle skrevet mesteparten av det selv. Et liv i angst og depresjon er forferdelig. Men jeg håper og tror at det er hjelp å få, men det kan ta tid. Ønsker deg alt godt og takk for at du ville dele dette!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Å, som jeg kjente meg igjen i mye der!! Takk for at du vil dele dette med oss! :-) *klem*

• 4 måneder senere...
Skrevet

jeg har det nøyaktig helt prikk likt!!

Jeg har nettopp begynt på cipramil, og går til psykolog. Da jeg gikk til legen min og fortalte hvordan det sto til ( og masse selvmordstanker- med samme "begrunnelse" som deg,- å skåne barna mot meg.. på en måte..) så sjekket han også stoffskiftet mitt- og jaggu hadde han ikke rett- jeg har lavt stoffskifte også, og går nå på faste medisiner for det også (levaxin) dette kunne nemmelig gi psykiske symptomer sa han, så han sjekket alltid det når han fikk deprimerte pasienter..

Litt fint å ha en "forklaring" på hvorfor jeg er som jeg er, selv om det langt ifra kan forklare allt, men det er nå så. Fint med en fysisk diagnose som gir psykiske plager- at det kan forklare noe iallefall..

Men samtidig sier psykologen min at jeg har panikk-angst (nytt for meg, men veldig forklarende og logisk, har nok hatt det i mange mange år) pluss post treumatisk stress lidelse og sef depresjoner da... huff altså, skal det være noe skal det visst være skikkelig gale også visst :P

Skal følge med på bloggen din :) lykke til med alle hverdagene som kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...