MammaMø85 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Etter mens kalkulering er jeg ikke mer enn 4+3.. Klarte ikke dy meg og tok en test ( selvom jeg vet det var for tidlig ) i helga, den var negativ.. Har ikke testet siden ,men har plagsomt vondt i korsryggen.. Ikke sterke smerter , men nok til at det er plagsomt. Har hørt dette kan være symptomer...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 jeg har veldig vondt i korsryggen, men det tror jeg at jeg har påført meg selv egentlig men kunne jo håpt på at det var et symptom? da hadde jeg blitt glad har IKM den 17.sept =)
MammaMø85 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Har søkt litt rundt og sett at mange har hatt dette som symptomer.. og de har vært gravide..! Så kanskje kanskje!?! IKM 14 sept her
♥Axinija♥ Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 IKM 17.sept...testet på morgenurin i morrest, ultrasvak strek...streken kom med en gang, så jeg tror ikke det er skyggestrek! Jeg har hvertfall vondt i korsryggen, våknet i morrest pga det... Vi får krysse fingrene for at det er et symptom..hehe...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 huffda, det er ikke noe særlig jeg har hatt det i 2 dager nå så vi krysser fingre for at det er litt sånn godt-ondt hehe! jeg testet også i dag tidlig, og det kom en kjempe svak strek når jeg tok på meg linser og virkelig SÅG hehe! så håpet er der! har også ikm den 17 . =)
Gjest Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 har vondt i korsryggen for tiden ja, mensmurringer har jeg også, men det har jeg begynt å ha ofte helt uten grunn, så det tar jeg egentlig ikke så seriøst lenger. Ikm om en ukes tid, så det er leeeeeenge å vente på en bekreftelse/avkreftelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå