MammaMø85 Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Etter mens kalkulering er jeg ikke mer enn 4+3.. Klarte ikke dy meg og tok en test ( selvom jeg vet det var for tidlig ) i helga, den var negativ.. Har ikke testet siden ,men har plagsomt vondt i korsryggen.. Ikke sterke smerter , men nok til at det er plagsomt. Har hørt dette kan være symptomer...
mamsen30 Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Jeg har endel smerter i korsryggen, det begynte for ett par uker siden. Jeg er nå 7+2. Jeg har hatt en prolaps i korsryggen som har blitt bra igjen nå, trodde først det var den som slo seg vrang igjen. Men disse smertene ligger litt lenger ut på sidene, ikke midt på.
*LillaMeg* Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Ja, hadde mye av det i begynnelsen.. Når jeg var 3-4uker på vei.. Og har det nå om jeg gjør masse.. Skikkelig mensmurringer.. Er sikkert livmoren som strekker på seg, og vokser..
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Jeg har hatt dette i tre-fire uker snart. Ikke verre enn at jeg kan bevege meg, men blir litt gal av det til tider. Er i 9.uke nå.
Frk Marge Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 ikke enda heldigvis krysser fingrene sidne jeg har to svangerskap med skikkelig plagsom bekkenløsning/låsning bak meg og en nesten prolaps like etter forrige svangerskap :S redd det kommer tilbake, men jo sendere desto bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå