Gå til innhold

Har dere vondt i korsryggen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mens kalkulering er jeg ikke mer enn 4+3.. Klarte ikke dy meg og tok en test ( selvom jeg vet det var for tidlig ) i helga, den var negativ.. Har ikke testet siden ,men har plagsomt vondt i korsryggen.. Ikke sterke smerter , men nok til at det er plagsomt. Har hørt dette kan være symptomer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har endel smerter i korsryggen, det begynte for ett par uker siden. Jeg er nå 7+2. Jeg har hatt en prolaps i korsryggen som har blitt bra igjen nå, trodde først det var den som slo seg vrang igjen. Men disse smertene ligger litt lenger ut på sidene, ikke midt på.

Skrevet

Ja, hadde mye av det i begynnelsen.. Når jeg var 3-4uker på vei.. Og har det nå om jeg gjør masse.. Skikkelig mensmurringer.. Er sikkert livmoren som strekker på seg, og vokser.. :)

Skrevet

Jeg har hatt dette i tre-fire uker snart. Ikke verre enn at jeg kan bevege meg, men blir litt gal av det til tider. Er i 9.uke nå.

Skrevet

ikke enda heldigvis :)

krysser fingrene sidne jeg har to svangerskap med skikkelig plagsom bekkenløsning/låsning bak meg og en nesten prolaps like etter forrige svangerskap :S

redd det kommer tilbake, men jo sendere desto bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...