Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Skal få låne en trevugge til vår nye baby, men hvor finner man madrass til den? Noen som vet, regner med målene er mindre en IKEA madrasser for dem er vel beregnet på sprinkel senger. kan høre med de jeg skal låne av men bare lurte på om noen visste.
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Ta mål av innsiden av vugga og gå til en madrassbutikk. Bodde i Bergen og der var det en sånn butikk. Har sett at det er vi bor nå også (Kristiansand). Du kan jo sjekke gule sider eller forhøre deg litt i byen du bor:-)
Minaw Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Hva med å bare klippe til en madrass så det blir riktig størrelse på??
Mammaen&Emil Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Eg kjøpte en madrass på ikea, tegna mål av vogga på et pappark og klippa rundt.... Madrassen passer som berre det )
Jente 25.11.09?? Skrevet 10. september 2009 #5 Skrevet 10. september 2009 Barnashus har madrasser i forskjellige størrelser. Har selv kjøt der, må bare klippe den litt rund i kantene for at den skal passe perfekt:o)
Magnhild_a Skrevet 10. september 2009 #6 Skrevet 10. september 2009 Jeg kjøpte en litt fast skummadrass på jysk, klippet den til og sydde nytt trekk til den. Det går strålende Laken som passer er enklere å finne
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 10. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2009 tusen takk for alle svar! mange kreative sjeler her:) hadde jo selvfølgelig ikke tenkt tanken at man kunne klippe til.. Men nå skal det bli fart på sakene her:)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 10. september 2009 #8 Skrevet 10. september 2009 Jeg lurte på det samme. Var nemlig på Ikea i går, og der hadde de ikke madrass til vugge.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 10. september 2009 #9 Skrevet 10. september 2009 www.barnashus.no har madrasser til vugge
M-jenta Skrevet 20. juni 2011 #10 Skrevet 20. juni 2011 Skumtex på Majorstua, Neurberggata 9 A skjærer skumgummimadrasser til krybbe for billig penge. Jeg betalte 63 kroner til min krybbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå