Gå til innhold

Amme bh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpte store gode amme bh'r? Jeg bruker str. 95 e.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spar kjøp 99,- pr stk de har opp til str. 100D og de er store og gode i str. vil tro du kan ha den.

Skrevet

tror ikke sparkjøp er stedet nei... har sett at de har opp i d-cup, og det er alt for lite for meg i hvertfall. Da jeg ammet førstemann kjøpte jeg ammeBH hos babyshop. Den er i str 100 g tror jeg... Var ganske dyr, men absolutt værdt alle pengene. Jeg trodde aldri at de skulle ha så store størrelser der, men det hadde de altså... Hvis ikke de har inne kan de sikkert bestille til deg. Skikkelige undertøysforretninger har også... hvis du bor i oslo/akershus så kan du ta en tur på strømmen storsenter, der har de en undertøyssalong med veldig god service.

Løp og kjøp.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

jeg kjøpt ammebh i str 80 g på Sparkjøp. Da hadde jeg lett i 3 butikker allerede uten at de hadde.

Veldig fornøyd selv om den kostet 379,- :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Provat den hos Babyshop i 80 H och den var dessvärre för liten.. :( Anita heter den. Fler tips?

Skrevet

Lindex og cubus selger triumf amme-bh til 269kr. Der er str 95 e stor og god:-)

Skrevet

underverker.no sine er små i størrelsen... kjøpte selv 85H for å ha god plass til melkespreng (bruker normalt 85 F fra sparkjøp) underverker sine var alt for små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...