Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hvor får man kjøpte store gode amme bh'r? Jeg bruker str. 95 e.....
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 10. september 2009 #2 Skrevet 10. september 2009 Spar kjøp 99,- pr stk de har opp til str. 100D og de er store og gode i str. vil tro du kan ha den.
Bromelia Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 tror ikke sparkjøp er stedet nei... har sett at de har opp i d-cup, og det er alt for lite for meg i hvertfall. Da jeg ammet førstemann kjøpte jeg ammeBH hos babyshop. Den er i str 100 g tror jeg... Var ganske dyr, men absolutt værdt alle pengene. Jeg trodde aldri at de skulle ha så store størrelser der, men det hadde de altså... Hvis ikke de har inne kan de sikkert bestille til deg. Skikkelige undertøysforretninger har også... hvis du bor i oslo/akershus så kan du ta en tur på strømmen storsenter, der har de en undertøyssalong med veldig god service. Løp og kjøp.
raptus01 Skrevet 21. september 2009 #4 Skrevet 21. september 2009 Hei jeg kjøpt ammebh i str 80 g på Sparkjøp. Da hadde jeg lett i 3 butikker allerede uten at de hadde. Veldig fornøyd selv om den kostet 379,- :-)
Sweet Georgia Brown Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Provat den hos Babyshop i 80 H och den var dessvärre för liten.. Anita heter den. Fler tips?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Lindex og cubus selger triumf amme-bh til 269kr. Der er str 95 e stor og god:-)
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 3. oktober 2009 #8 Skrevet 3. oktober 2009 underverker.no sine er små i størrelsen... kjøpte selv 85H for å ha god plass til melkespreng (bruker normalt 85 F fra sparkjøp) underverker sine var alt for små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå