Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en uke nå så har lillemor sutret og grått så å si hele tida hvis ikke jeg bærer på henne eller leker aktivt med henne. Hun henger i bukse bena mine hele tida - blir litt små sprø! Hun har frem til dette fint kunnet ligge å pludre og leke for seg selv en halvtime av gangen, så jeg har kanskje vært litt bortskjemt. Men hun begynte med dette samtidig som hun lærte seg å reise seg opp etter ting, kan det ha noen sammenheng? Men tenker litt at det kan være separasjonsangst også siden hun skal være klint inntil meg hele tiden for å være sånn noenlunde fornøyd. Trenger egentlig bare et lite betryggende ord om at det bare er en periode og at det går over. Lillemor er forresten 7,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også sånne dager. Helt ekstremt klengete og sånn mase lyd konstant. Snupp her er 9 mnd. Har samme tankene som deg, separasjonsangst og litt at hun kjeder seg. ;)

Skrevet

Det er nok en periode, slitsomt mens det pågår, men det går over.

Her har vi akkurat hatt en slik periode. De siste 2-3 ukene har vært et lite h*****. Bare sutring og klaging. Har ikke kunne gjort en ting for han har bare sutret og sutret. I denne perioden så har han fått de 3 første tennene og begynt å reise seg så det har skjedd mye.

De siste par dagene så har vi fått en helt ny gutt. I dag har han vært lenge på gulvet og lekt uten at jeg måtte sitte ved siden av han. Vært en solstråle hele dagen så håper denne perioden er over for vår del.

Skrevet

Jepps, dette høres kjent ut. "Mam-mamam-mama-maa", så holder han meg i buksebeinet eller står ved stolen jeg sitter på og strekker hendene opp mot meg. Han har vært litt pjuskete i det siste, typ. forkjølet + flere tenner på vei, så jeg tror det er det i kombinasjon med separasjonsangst. Han er faktisk mer sutrete rundt meg enn pappaen, så jeg lurt litt på om jeg har skjemt han bort med å komme opp på fanget etc. men tror det bare er separasjonsangsten og at han er vant til at det er jeg som gir trøst, mat og legging. La oss håpe at det går over... han er forresten 9. mnd og har gjort dette i ca 3-4 uker, men verst de siste 2 ukene.

Skrevet

Å så godt å høre det er flere... Jeg holder på å bli sprø!! Snuppa er 8mnd og vil kun være på armen, sover også uroligt om natta og hun som frem te nå har sovet hele natta i mange mnd... Men er en del tenner på gang og veldig mammadalt!! Godt å høre at det går over:)

Skrevet

Så morsomt å lese at dere sliter med samme "dritten".. kom inn her i dag for å skrive et innlegg om min alltid så glade prins som plutselig har begynt å henge i beina min, begynner å gråte helt uten grunn og virker oppriktig deprimert... startet i går og ble eldig tydelig i dag at han kan sitte og smile med pappa og begynner å sutre å gråte med en gang jeg viser meg eller han hører stemmen min et sted... MAS!! (samtidig som at det er litt søtt at han er såå veeldig gla i meg.. =)... )

Skrevet

Dette er som å lese om snuppa! Jeg holder på å bli gal.... Bare sutring og "knirking" hele dagen, kan ikke sette henne fra meg et minutt uten at hun begynner på igjen. Hun er også 7,5 mnd. Jeg lurer på om det er pga tannfrembrudd, men har egentlig ikke peiling. Smiler og pludrer og har det så fint sammen med pappa og besteforeldre - så kommer mor og da er det som å slå på en bryter. Grrr. Men men, som alt annet går vel dette også over! Bare utrolig frustrerende når det står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...