Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at vestfoldinger etterlyses :-) Da prøver jeg igjen med å spørre om det er flere fra Trondheim her inne? Fikk dårlig respons på min forrige etterlysning for et halvt år tilbake. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre i lignende situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg er fra Trondheim (Byåsen). Har ikke fått barn enda da jeg, men jobber med saken:-) Var nede til mitt 3. fosøk på Stork, har IKM på søndag.

Gratulerer med jenta du fikk i Juni! :-D

Skrevet

Hei!

Takk for gratulasjoner! :-) Gled deg til det blir din tur :-) Det er kjempestas å bli mamma.

Krysser fingrene for deg på søndag.

Blir spennende å se om det er flere fra Trondheim her. Hadde vært gøy å møte andre i lignende situasjon.

Skrevet

Hei-bor i Trondheim og har en herlig storkegutt på 8 mndr. Vet også om flere andre, men har mest kontakt med den ene av dem. Har lenge tenkt på å prøve å samle dem jeg vet om til et felles treff-men har ikke kommet så langt. Isåfall må du gjerne bli med også! Fikk forresten ikke til å sende deg privat melding-må kanskje registreres som "venn" først??

Skrevet

Så gøy!!! Jeg er veldig interessert i å komme i kontakt med andre i samme situasjon - både for min egen og etterhvert for min datter`s del.

Tror kanskje jeg må opprette en profil før noen kan sende meg private meldigner. Skal få ordnet det.

Hadde vært supert om du fikk samlet oss for et treff! :-)))

Skrevet

Hei!

Kommer fra Ranheim. Venter ei lita jente rundt 21. januar:-)

Skrevet

Hei.

Jeg er fra Trondheim, har termin midten av november :-)

Skrevet

Hei igjen!

Så artig at det er flere av oss :-)

Hva synes dere om et treff?

Skrevet

Hei,

Jeg er fra Trondheim og var på Stork 03.09.09.

$Det er ti dager siden og jeg har et spørsmål:

Når kan man/bør man ta graviditetstest? Er spent og vil gjerne vite.. Det er litt uklart i informasjonen, det står bare at man må informere Stork innen 14-16 dager.

Skrevet

Hei!

Jeg testet 14 dager etter inseminasjonen. Kommer litt an på hvilke(n) graviditetstest du har. Noen kan man starte testingen med allerede 2-3 dager før forventet menstruasjon, men da er ikke resultatet like sikkert. (Dette står på pakningsvedlegget).

Lykke til! :-)

Skrevet

Hei.

Det ville ha vært gøy med treff :-) Akkurat nå sliter jeg med bekkenløsningssmerter og har begrenset sosial aktivitet. Må nok vente til etter fødselen og når mamsen/vesla er klar for omverden ;-)

Skrevet

Vi er et jentepar som fikk vår første sønn i juni 09. Etter flere mislykkede forsøk på Stork ble han unnfanget ved IVF på Nordica.

Å endelig bli mamma er bare helt fantastisk :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...