Carasnella Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 UL i dag viste en spontanabort. Rakk å begynne på min 6. uke. I september i fjor hadde jeg en MA i uke 9. Er i hvertfall glad for at jeg slapp utskrapning denne gangen da. Krysser fingrene for at det ikke skal ta enda et år før jeg blir gravid på nytt. Er 16 måneder siden vi begynte å prøve på nummer 2:(
K ♥ tærten Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Åhh. så trist å høre Caffe. Har lett etter deg de siste dagene både her og på 1. trimester for å se hvordan det gikk med deg. Lite å si som kan trøste, men sender en trøstende klem... Lykke til - håper du får en spire som vil sitte hele 9 måneder snart!
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Det var ikke noe hyggelig å høre :-( Håper du blir fort gravid igjen! :-) *trøsteklem*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 huff så trist... kanske kontakte gyn og høre om det er noe han kan gjøre for å hjelpe? mange trøsteklemmer <3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Nå fikk jeg fryktelig vondt av deg.Dette fortjente du ikke. Blir helt satt ut jeg hvor mange om mister både en og flere ganger. Hadde jeg aldri trodd før jeg selv satte igang igjen etter mange år. Da jeg fikk mine tenåringer hørte jeg sjeldent om det å miste. Men er kanskje slik at vi testa ikke før minst uke 5 på den tiden. Føler veldig med deg. Håper du blir fort gravid igjen. Vet jo selv hvor vondt det gjør. Masse trøsteklemmer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Uff - så utrolig leit Caffe =( Jeg gråter med deg... jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er 16 mnd siden vi også begynte å prøve på nr 2 og jeg har mistet 2 ganger alt i 2009, første gang i MA i uke 12 (utskraping), andre gang også i MA i uke 10 (fikk da medikamenter) - det er steintøft å miste når ønsket er så stort!!! Jeg ønsker deg virkelig lykke, lykke til - håper det sitter en spire hos deg igjen ganske så snart!!! Stoooooor varm trøsteklem fra
pippi_78 Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Utrolig kjipt! Håper dere slipper å vente så lenge til neste treff, og at den sitter da! *trøsteklem*
J -76 Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Åh neei, så trist å høre! Må være utrolig tøft å miste igjen etter å ha prøvd så lenge. Håper virkelig du får raskt klaff igjen, stor klem J
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 9. september 2009 #9 Skrevet 9. september 2009 Nå ble jeg virkelig lei meg.......utrolig trist og lese:/ Men håper virkelig du blir for gravid igjen nå som du nettopp har vært det.....håper virkelig du er en av dem som dette skjer med:) Oversender masse masse trøste klemmer også får vi følge hversandre utover høsten:) Stor klem fra meg til deg:)
Carina har to små gull Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Nei huff... nå ble jeg lei meg på dine vegne. Dette fortjente du ikke... Skal krysse alt jeg har for at spira skal sitte fort denne gangen. Sender deg en masse trøsteklemmer.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Å nei...Trodde virkelig at det var din tur nå... *klem* Vi får bare håpe at akupunkturen har gjort jobben sin og du blir fort gravid igjen! Krysser fingrene og alt annet som kan krysses for deg vet du! Stor klem fra meg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. september 2009 #12 Skrevet 10. september 2009 Å nei så leit at du måtte oppleve dette enda en gang!!!! Ord kan ikke trøste nok nå, men det kan kanskje hjelpe med en kjempestooooooooor trøsteklem? Vet så inderlig godt hva du går gjennom nå etter selv å ha prøvd i 13 pp og hadde EXU i april og MA i juli i år... Håper spiren sitter fort hos deg igjen og at den klamrer seg fast og er frisk og fine hele løpet ut neste gang. Stooooor klem
-68mamma Skrevet 10. september 2009 #13 Skrevet 10. september 2009 Uff så leit å høre !! Siden dette var en SA så begynte du spontant å blø, eller ?
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 10. september 2009 #14 Skrevet 10. september 2009 Uff, Caffe, dette var leit. Føler med deg og krysser alt jeg har for at en ny spire sitter raskt og hele veien! Trøsteklemmer og varme tanker!
Be Cool Skrevet 10. september 2009 #15 Skrevet 10. september 2009 Ja, uff Caffe, det var trist å høre. Skjønner det kan være vanskelig å holde motet oppe når sånt skjer, men det gjelder likevel å tenke positivt når du føler at du klarer det igjen. Og så må du være litt ekstra snill mot deg selv fremover! Så sitter nok spira igjen om ikke lenge! Varme tanker fra meg også!
Vårbarnet med to små Skrevet 10. september 2009 #16 Skrevet 10. september 2009 Uff Caffe. Det var leie nyheter! Håper spiren sitter snart igjen, og at den blir sittende i 9 fantastiske mnd. sender deg en trøstende tanke
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 10. september 2009 #17 Skrevet 10. september 2009 Veldig leit å høre... Føles utrolig urettferdig dette her. Du som har prøvd så lenge skulle ikke fått lov å gå gjennom noe sånt. Håper virkelig du slipper dette igjen. Lykke til i neste PP! Trøsteklemmer fra
Molait Skrevet 10. september 2009 #18 Skrevet 10. september 2009 Livet dritt og urettferdig og lyset i enden av tunellen er egentlig en motgående bil. Så sånn er det. Venter på deg jeg:) Har tro på at vi "ses" snart. Vaffal på 2 tri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå