Gå til innhold

Lille snuppa mi begynte på turn i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille jenta mi som ikke er fylt 2 år engang begynte på turn i dag, parti for foreldre og barn sammen. Det var så artig, morsomme øvelser som fikk fart i både voksne og unger. Var så stolt av lille tutta mi som var minste i gjengen. Hun syntes det var kjempegøy og klarte alle øvelsene så fint! Virkelig en morsom ting for foreldre å gjøre sammen med sine aktive småtroll!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var ikke i Stavanger vel :-) ? Vi går også på parti for 1-2 åringer. Kjempegøy! Min jente er litt forsiktig av seg, og det er herlig å se at hun utvikler seg fra gang til gang (vi var 3. gangen i dag).

Skrevet

Vi gikk på turn i våres, lillemann var da ca 14-15 mnd når vi begynte. Han synes det var kjempegøy i begynnelsen, men så begynte bare å skulle løpe vekk fra der vi holdt på, salen var delt opp i flere deler, så andre partier holdt på i de delene av salen. Lillemann skulle BARE løpe dit, så til slutt ga vi opp..hehe.. Nå er han 18 mnd, mulig han synes det hadde vært morsommere nå.

Skrevet

Så gøy. Jeg tenkte sønnen min kanskje skulle få prøve seg i Oslo turn. Hørte av en nabo at det var veldig bra. Jobber som turntrener selv, men der har vi bare partier fra fire år og sønnen min er tre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...