Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da bærer de av sted til Hausken på tirsdag for å sette inn fryse egg!!!

Blir ganske lei av venting og usikkerhet i de gamet her, men nå erihvertfall det i boks, så da håper vi tininga går bra, Da e de å vente igjen for å få vite resultatet....

Får krysse fingrene for att gull egger legger i fryseren der nede å bare venta på å bli til en liten spire!!

Er den noen andre her i ca samme løypa eller??

Ønsker alle dere jenter lykke til!!

Skrevet

hei du:)) ikke "sett" deg på en stund....

så kjekt å lese dette da!!:))) nå håper jeg masse for deg at tiningen går bar og at gull egget finnes der!! xxxx

nå har jeg ferskt forsøk da men går alt etter planen drar vi til hausken for uttak på mandag:)) så vi får ihvertfall ruget samtidig hihihi:)

Skrevet

heisann!! Ja holdt på å bli gal sist forsøk.. hang her inne å las alt som va å lese,så he tatt de litt meir med ro nå..hehe.

Så kjekkt da bli jo bare en dag mellom innsetta våre da. Va vel rimeli likt i løypa sist også vi om ikkje i huska heilt feil..;)

Skrevet

hei:)

ja enig der....har forløpig bestemt meg for at jeg skal prøøøve å la vær å være her ine så mye i rugeperioden men må jo inn å se vordan det går med dere andre...klarer ikke la vær med det.....ja tror vi var rimelig likt i løypen sist også men nå skal det være vår tur asså!! nå skal vi gå gravid "sammen" ;)

var sykemeldt sist så da bodde jeg jo her men denne gangen har jeg bestemt at jeg skal jobbe hele veien så tiden går fortere og kanskje jeg klarer la vær å tenke så mye på det..."jadda veldig lett* hehehe:))ihvertfall leve så ormalt som overhode mulig:))

Skrevet

Ja, må inn av til å sjå kor de går me alle her inne ja;)

Samme som her de, va sykmeldt sist gang, men har nå bestemt me for å jobbe. Jobba bare 70% så de bli jo litt fri innimellom alikevel;) Må få korta ned den vente tida litt, å mannen reise å bli vekke i 4 uke på torsdag, så de bli laaaange dage!

Bor dere på hotelle der nede eller?

Skrevet

oi det blir lenge for deg å rige alene da..uff:( håpe du kan gi han en god nyhet ihvertfall:)))

finne på litt koselige ting me venner du da og få tiden til å gå;)

selv har jeg greie arb.tider så det skal gå bra her.....vi bodde på hotellet der nede sist far daegn før uttak så reiste vi hjem uttaks dag og ned igjen (selvfølgelig hehe) til innsett...denne gangen er vi ikke helt sikker enda på hav vi skal gjøre.. mest lys å være der alle tre dagene og kose oss litt borte fra hverdagen og folkene her hjemme og koble ut litt mne det går utover lønn og bonus til sambo og trallala....

men ikke bestemt oss enda som sagt:) skal dere overnatte?

Skrevet

ja, vi overnatter fra mandag til tirsdag. Litt langt å reise begge veiene samme dag. Så det er greiest å gjer de på denne måten!

ja skjønner, nå er mannen min på sjøen, så han har fri annenhver måned. Så da har han full lønn alikevel;) Så det er veldi greit da!!!

Skrevet

kanskje vi ramler på hverandre da mandag kveld;) vi har ikke så lang reise vei sånn sett men blir evt for unngå uødvendig stress fram og tilbake og barnevakt og ditt og datt..min sønn vet ikke om dette og tenker at det da blir litt rart om vi fyker fram og tilbake og sånt...

Skrevet

hehe ja ken veit;) ja da e de bedre å sei en tar se en tur å bli vekk noen daga..;) E han gammel sønnen din da?

Skrevet

ja det tenker vi også....han er 11 år så nå er det på tide med en liten bror eller søster;)

Skrevet

ok, han e så gammel ja.. Begynne å skjønne litt meir også da, så da e de vel best å passe på ka en sir også..hehe

Skrevet

ja sant det...en liten smarting såprøver å holde alt så skjult som mulig...ingen sp mål enda og kommer nok ikke til å fortelle han noe før vi evt er 3 mnd på vei..

han ønsker seg jo så sårt små søsken så vil ikke at han skal ta del i en evt nedtur heller om vi skulle (gud forby) miste....

men storebror det SKAL han bli:!!!!!:))

Skrevet

Ja, enig me de i den.. Unger skal ikkje være nødt å ha sånne bekymringer.. Krysser fingrene på du får fortelle han en god nyhet da om ca 3 måneder;)

Skrevet

Hei på dere :o)

Jeg skal også til Hausken på tirsdag på forsamtale... Spennende... Hvor lenge er man inne og prater og er det mye de undersøker...Har dere lyst å fortelle litt???

Klem fra meg

Skrevet

Hei Ragna79 ; )

Jeg var i Haugesund sykehus og satte inn 1 egg på Tirsdag 8. sept så da er vi ca i samme løypa ja. Denne vententiden er virkelig lang, men tar meg i å bli mer og mer avslappa for hver gang jeg går igjenom dette styret. Har endel forsøk bak meg no så no håper jeg virkelig det er gullegget som er lagt.

Hadde no vært veldig koselig om vi kunne følg hverandre fremmover.

Ellers masse lykke til alle der ute med samme håp som meg ; )

Skrevet

Heisann!! Ja blir ikkje så veldi mange dagene imellom da nei! Huff, tar på alt dette her me all den ventinga..hehe. Men e masse roligere nå enn sist.

Nå gleda i me bare til opptininga å innsette e over stått å da e de bare å gå i spenning å vente på svare på testen!!

Krysser fingrene for deg att det er gull egget!! Blir veldi spennende å følge med fremover!!

Skrevet

Heisann babyønsker!! Velkommen hit!! Skjønner godt du e spent ja.. ikkje bare å bare i det gamet her. Blir ihvertfall nok venting å spenning... hehe. Vi var egentlig ferdig utredet når vi kom dit. Mannen hadde akkurat tatt sæd prøver, å jeg har pcos. Så som jeg kan huske tok jeg vel ingenting anna enn en rask gu.

Ellers tok ikkje samtalen så veldi lang tid. Huffa, er jo ikkje så lenge siden.. men huska no jammen nesten ingenting..hehe...

Vi var ihvertfall igang samme dagen. Skulle gå litt over en mnd på p-piller før jeg satte igang selve forøket. Så de gikk rimeli kjappt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...