¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 alt var kommet ut av seg selv, men jeg hadde en cyste på 2 cm. Gynekologen sa det var helt normalt. Legen mente at det normaltsett skulle ta 4 uker fra første blødningsdag til man fikk mensen igjen. Jeg sa jeg vanligvis hadde syklus på 28 dager, men at jeg ved eltester ikke har hatt el ennå. Det skulle jeg hatt med en syklus på 28 dager. Hun sa ikke noe på det.. Fikk liksom ikke spurt om noe. De har det jo så travelt. Vurderer å dra til en spesialist/privat lege for å legge en slagplan dersom jeg blir gravid igjen.. er usikker på om jeg skal fortsette å teste etter el. Må kjøpe ny pakning og de er jo så dyre, kr.350,-! Vil ha digital jeg da, orker ikke drive å tyde testene.. huff, er sliten jeg... klarer ikke å konsentrere meg på jobb eller noen ting..
MK73 Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Det er helt normalt at det tar 4-6 uker før du får mensen igjen. Hvis dere har jevnlig sex (annenhver dag) fra etter menstruasjon så trenger man egentlig ikke teste etter eggløsning - det er jo noe å vurdere. Det blir lettere etterhvert. Håper det ordner seg for dere snart :-)
hæppi;) Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Hei Kab&Jenny. Jeg sitter igjen med 6 ubrukte pakker med Clearblue Digital El-tester ( 6 tester i hver pakke) som jeg ikke lenger har bruk for. Du kan få de for kr. 100,- per pakke hvis du vil; pluss frakt? Håper det kan hjelpe litt; og masse lykke til;)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Til Kab&Jenny¤ 21.11.06:) Så bra da at alt var kommet ut av seg selv, selv om det er trist også:/ Trist fordi det ikke skulle ha gått slik..... Håper du finner eggløsningen og kommer raskt tilbake igjen:) Klem fra
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 11. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2009 positiv eltest i dag, på dag 19. Grunnen til at jeg vil teste er at jeg ble gravid uten å få igjen mensen da jeg var gravid med datteren min. Visste ikke hvor langt på vei jeg var, og det er litt dumt når man har en tendens til å miste. Tusen takk for tilbud til deg som tilbyr eltester. Vi får se hvordan det går. Nå har jeg noen igjen i pakken jeg kjøpte her om dagen. Kan spare de til neste pp. Men hvis dette tar tid så kanskje jeg slår til på tilbudet ditt
hæppi;) Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Håper det ikke tar tid, og at du ikke trenger de;). Men bare å la høre fra deg hvis du til slutt "må";). Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå