Gå til innhold

UUÆH!! Må det være så vanskelig??

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss nesten med engang for hvilken vogn vi ville ha da vi fant ut at jeg var gravid. Svigermor er så snill og skal spandere barnevognen for oss så vi måtte bare finne den vi ville ha.

Den vognen vi først bestemte oss for var Quinny Speedi, men etter alt jeg har lest i dag om den har jeg blitt veldig usikker. Jeg vil ha en sikker vogn som er av god kvalitet og som er lett å styre. Vil helst at den skal være lett også. Da vi bor i 4. etasje uten heis ennda (er på leting etter en ny plass å bo, men det er heller ikke verdens enkleste sak).

Vi ser helst etter en kombivogn. Har termin i Januar så vil helst ha en lun vogn.

Noen som har ett godt tips å gi til oss?

Fortsetter under...

Har ingen direkte erfaring med Emaljunga City cross, men Emaljunga skal jo være ett veldig godt merke. Selv er jeg blitt veldig glad i tre-hjulinger, men den Emanljunga vognen er visst ganske lett, og jeg ser den kan fåes med løs myk- eller hardbag. Anbefaler så lett og enkel bag som mulig. Bodde selv i 5. etasje uten heis med førstemann. Hadde en Brio kombi, og den løse baggen var gull verdt:)

Jeg får nå 3.mann i januar, og skal ha TFK. Den ser veldig lun ut, men de luneste vognene er nok de mer tradisjonelle 4- hjulingene til merker som Emaljunga, Brio og Simo. Tror jeg.

Vet ikke om dette var til så mye hjelp, men...

Vi har kjøpt en TFK joggster Twist. Det er 3 hjul, men skal være veldig bra, og den virker god og lun, fordi man kan brette kalesjen litt, også at den man fester over dyne evt pose også bøyes litt opp, slik at åpningen blir liten. Emmaljunga skal også være veldig bra vogner men hørt de kan vært tunge, og at de trekker litt på sidene, men ingen erfaring selv.

Ser frem til å bruke min TFK bag selv, men tror nok som sagt jeg ville valgt en vogn med en lett softbag e.l. om jeg skulle opp i 4. etasje uten heis. TFK baggen er lett nok uten barn, men de blir fort tyngre disse søte små;) Finnes forøvrig softbag/hardbag til Teutonia spirit s 3, om du vil prøve den, slik en annen her foreslår.

Annonse

hei

vi hadde en koelsta vogn og har vært kjempe fornøyd med den. vi skal selge denne,så du kan lese mer om vognen her http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18959546

en helt genial vogn,hadde det ikke vært for at vi trenger søskenvogn,hadde vialdrigsolgt den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...