Gå til innhold

Tør ikke gå over til 1.tri..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i morgen skal jeg ta nok en test og da skal jeg ta skrittet over tenkte jeg... Synes det er fryktelig skummelt, men etter 3 positive tester og forhåpentligvis den 4. i morgen er det vel _egentlig_ ingen tvil? Kan liksom ikke helt fatte det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er nok helt sikkert positiv den og skal du se. Masse lykke til og gratulerer så masse. klem

Skrevet

Hei. Har ikke vært innom på en stund så jeg har ikke fått med meg at du er gravid. Gratulerer!!! Håper nicket har bragt god lykke! Så utrolig gøy. Lurer på om jeg også er gravid, men nå har jeg blitt litt syk (eller jeg er blitt mer klar over det), så nå passer det plutselig IKKE å bli gravid. Trypsik da hvis jeg er gravid nå:(

Kos deg masse med graviditeten. Kanskje vi sees i et eller annet trimester om en stund:)

Skrevet

Takk for det : ) Håper det snart er din tur også etter det du har vært gjennom! Klem

Skrevet

Håpefull2010 JA! La os håpe at nicket bringer lykke : ) Og at det snart gjør det for deg også!

Håper likevel at du er gravid, selv om du er syk! Det går raskt å bli frisk igjen vettu ;-)

Lykke til! Håper å sees på 1 trimester om noen dager eller neste måned : )

Skrevet

Jeg er dessverre ikke helt sånn vanlig syk... Har vært i utlandet, og biopaten påstår jeg har tatt med meg både det ene og det andre der i fra. Jeg har vært veldig dårlig i magen leeeenge, men bare tenkt at det var stress. Har skjønt det sånn nå at det er krise hvis jeg er gravid, for da går magebakterier over til barnet ved fødsel, og hvis jeg er gravid kan jeg ikke ta medisin mot det... Er så utrolig lei meg for dette. Og dette er første pp jeg har hatt ordentlig symptomer.

MEN, tempen falt litt i dag, så da kan jo det være et tegn på at TR er på tur..:) Men jeg skal nok komme etter deg snart likevel:)

Skrevet

Huffda, da er det ikke noe man spøker med.. Da håper jeg at du ikke er gravid! Bli frisk først, så kan du sette i gang med prøving igjen : ) Din egen og barnets helse er så klart viktigst!

Symptomer kan komme av å ikke være gravid også. Er ikke mange symptomene jeg har selv om testen jeg tok i dag (jeg har spart en QR til akkurat dette...) uten tvil var positiv som bare det :-)

Håper at det er TR som kommer for din del, så slipper du gå rundt å bekrymre deg i alle fall. Det er ikke noe gøy ihvertfall.

Lykke til med TR, så sees vi på 1 tri. snart!

Skrevet

TR kom i dag. Heldigvis!!!

Men det er klart at et bitte liten del i meg blir litt trist også...selv om jeg vet at det er til det beste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...