Gå til innhold

vekta viste nettopp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

vekta viste nettopp 105 kg...og d eg lure på e kor lett e d å bli gravid nå.

Sist eg ble gravid veide eg rett under 90 kg å d va lett!! Kasta pillen for 2 mnd siden å håper kver mnd, sist tok d bare 1 gang før eg va gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert kjapt denne gangen også, nå har dere jo treningen inne =) Jeg veier selv mellom 105 og 110 kg (ca 105 før sommeren, gikk litt opp og har gått litt ned igjen nå, ca 108 as we speak), og vi traff på første forsøk. For å si det sånn... Vekt trenger ikke være en hindring!

Skrevet

Så godt å hørre :) Masse lykke te videre :)

Skrevet

veide selv 105 når jeg ble gravid, var vist ikke noe problem det, enda jeg fikk vite i 2006 at sjansen for å bli gravid var minimal for meg (dette i forbindelse med tidligere lidelser)

blir nok ikke noe problem vil jeg tro :-)

Skrevet

Ble gravid med begge mine da jeg var over 110 kg så det trenger ikke å være noen hindring. Raskt gikk det også, 2-3 mnd hver gang.

Lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet

nede i 97.8 kg nå og er gravid :) gikk jo bare 2pp kjempe førnøyd. beste av alt e at eg har lagt av meg di fleste usunne matvanene å klart å slutte me cola!!!

Skrevet

Var 118 jeg da jeg ble gravid, å 2 mnd etter pilleslutt satt spira :)

Skrevet

jeg ¨ble gravid etter 2 mnd pillefri:) vekta viste 110 da jeg bøl gravid:)

Skrevet

Jeg veier/veide 114 når jeg ble gravid nå og da hadde vi bare prøvd fra mai juni. Veier mer nå enn hva jeg gjorde når jeg fikk de andre og da slet vi i to år før vi klarte og få til begge!

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen problemer med å bli gravid, både nå og forrige gang har jeg veid rundt 105-107 kilo og har blitt gravid innen to-tre mnd begge gangene... Så leng man er frisk ellers og ikke røyker, så tror jeg det har lite å si egentlig:-) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...