Gå til innhold

mindre symptomer :/

ØnskerSegSpire_m/spire :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 9+4 og syns i det siste at jeg har mistet litt av symptomene. Var mer uggen forrige uke og følte meg myye mer gravid. Det jeg merker nå er at jeg må på do om natten (noe jeg aldri har måttet før jeg fikk positiv test). Har vært veldig sliten og ikke orket noenting.. Føler det ikke sånn nå.. Kanskje det er for at jeg er blitt mer vant til det å være sliten?

Er så redd for at det er noe galt (MA feks)......

Man får vel ikke UL på grunnlag av dette? Og ser man egentlig noe ennå?

Vet alle sier man skal være glad at man ikke har så mange plager. Men jeg klarer ikke helt å slappe av alikevel. Det er vel ikke sånn at man nødvendigvis blør hvis det er noe galt?

Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg. Synes du skal få en henvisning til ul. Ikke for å skremme deg,men oppdaget ma etter litt småblødning sent i uke 13. begynte å føle meg mindre kvalm og sliten+mindre ømme pupper i uke 10. Men fikk høre her inne at det var normalt. Alt annet vokste+at jeg tisset fortsatt konstant og bekkenet var plagsomt. Viste seg at fosteret døde i uke 11. Går sikkert fint med deg,men synes allikavel du skal få sjekket det opp slik at hvis det skulle vise seg å være noe galt at du ikke går like lenge i uvitenhet som meg.

Lykke til. klem

Skrevet

Vel - du er jo snart på vei over i 2. trimester, og det er helt normalt at symptomene reduseres etterhvert.

Så slapp av, og nyt at formen er stigende!

Skrevet

Her har også symptomene tatt litt av, jeg er i uke 10. Det skal være helt normalt at man føler seg bedre og har kanskje litt mer overskudd enn før når man nærmer seg og kommer over i 2 trim.

Jeg føler at absolutt alle her inne på bim har opplevd en SA/MA eller noe annet så jeg begynner å lure på om det er en del oppdikta historier her, i alle fall om SA som kanskje egentlig var en mens? Vet ikke jeg men syns du i alle fall bør bare slappe av å tenke at det er ikke så ofte en abort inntreffer, det kan for all del skje med alle, men her inne får man følelsen av at det er jo et mirakel hvis man faktisk går gravid frem til fødsel!!

Skrevet

Klart man blir bekymret, å være dårlig er jo også godt, fordi da vet man mere sikkert at alt er normalt :) Men du begynner å nærme deg 2 trimester og det er vanlig å føle seg bedre fra uke 9-10. Så tror ikke du skal bekymre deg noe særlig jeg :) Jeg har det ialefall helt likt nå og sånn hadde jeg det sist også! :) Men er du veldig bekymret så ringer du lege :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...