Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er på rugedag 6, og venter på symptomer. Dere som har gjort dette før, er det tidlig? Vil en vanlig graviditetstest slå ut nå? Humøret er opp og ned.. i ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg er gravid, og i neste er jeg sikker på at egget "rullet" ut igjen på veg hjem fra sykehuset. Disse dagene her føles som man er i en "boble"...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140639426-venter-p%C3%A5-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Rugedag 6 er altfor tidlig vil jeg tro. Vet du, det finnes ingen fasitsvar på hvordan du kjenner det og om du kjenner det. Derfor har du dessverre ingen ledetråder å gå etter og må smøre deg med tålmodighet. Mitt beste råd til deg er å forsøke å tenke så lite som mulig, og i allefall forsøke å unngå denne negative tankegangen du har av og til. Tenk på barnet og at det skal ha de beste kår der nede. Hvil, mediter om du kan og finn på noe som holder deg i sjakk (besøk venner, tren litt, gå på kino)

enig med gull-håp her...

plusser på at en evt test vil nok vise falsk positiv nå pga el sprøyten...den kan holde seg i kroppen i 11 dager mener jeg....klarer du ikke la vær å teste før daton du har fått vill ejg ihvertfall ventet til rd 10 eller 11 for å være på den sikr siden....men igjne så kna det jo være at en test ikke slår ut før på dag 14 for akkurat deg så det lureste er nok å vente til dato du har fått så unngår du unødvnedige nedturer... krysserr fingrene for deg....:))

vet jeg høres fryktelig snusfornuftig ut her nå men blir nok heelt sikkert like utålmodig som deg om en ukes tid hehehe:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...