Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 sønnen min er 12 mnd og får fremdeles en flaske mme på kvelden før han legger seg...veit jo vi kan slutte med det,men synes det er så koslig,vår lille kosestund liksom. flere som fremdeles gir barnet sitt mme?
3småtroll♥ Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Knotten på 16 mnd får en flaske på kvelden fremdeles han=) Han drikker vanlig melk, biola, juice og vann i løpet av dagen, men syns han kan få ha denne kosen så lenge han enda vil. Han spiser først en stooooor skål med havregøt mens han sitter å ser på drømmehagen også får han flaska mens han ser ferdig drømmehagen på armen min;) Koser oss masse!! Så lenge han enda vil ligge på armen slik nyter jeg det- for de blir så fort store og "uavhengige"!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Sluttet ved 12 mnd da vi gikk over til kumelk. Sluttet også med kvelds flaska da.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Du kan jo varme vanlig kumelk og gi han på flaske om du vil ha den kosestunden Mye billigere
Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 ku melk har vi prøvd å venne han til siden han var 10 mnd,men det er ikke så populært,hvis ikke hadde jeg jo gått over til det da. Men det er så godt å bare kose litt før han legger seg,ser han så sjelden nå siden han går i barnehage mens vi er på jobb..Også ser jeg han koser seg veldig,så mulig vi fortsetter,hvis ikke det blir veldig problematisk den dagen vi må slutte med flaska da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå