katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Tenker så på deg. Fikk du noe svar på ul? klem
Carasnella Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Ble konstantert en spontanabort. Ingen smerter og ingen store blødninger. Men har "lekket" blod i mange dager og det var nok til at den lille takket for seg. 1 år og 6 dager etter at det ble konstantert MA i fjor. Håper ikke det skal ta enda et år før jeg blir gravid igjen:(
Denisel Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Jeg føler med deg caffe! Jeg regner med å få det samme svaret i dag etter siste blodprøve!! Neste gang sitter spiren! Ikke gi opp:)
Lykke!!! Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Hei Caffe - vondt å se! Vet veldig godt hvordan det føles. Husker jeg tenkte at det var "vanlig" 1 gang - men at det skulle skje to ganger.... Heldigvis gikk det bare 3 mnd så var jeg gravid igjen - alle gode ting er 3 sies det!! Satser på at det blir din historie også! Krysser virkelig fingrene for deg! Skal tenke på deg i tiden fremover, og vips: så er du her igjen skal du se!!! gode tanker sendes deg fra vestlandet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå