Gå til innhold

Er visst gravid likevel :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var kjørt denne pp. Hadde IKM på søndag. Men testet lørdag, og da var det helt blankt. Så testet jeg i går med billigtest, syns jeg så så en strek, men kom sent og kunne egentlig ikke se den. Så testet i dag, to tester, og begge var positive :o) Har ikke helt gått opp for meg. Men håper å se mange av dere på 1.trim. utover høsten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå! Så gøy da:) Gratulere så mye! Lykke til videre:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så heldig du er. Masse lykke til i sv.skapet. Klem

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet

Skrevet

Gratulerer:) Godt å lese at ikke alle tester positivt maanger dager før IKM.Sitter nemmelig her på IKM, uten TR, å med negativ test!

Å sånn ca hvert 10 min, så er jeg bombe sikker på at TR annkom, men neida. Ikke ennå, bank i bordet;)

Skrevet

gratulerer så mye:-)

har du noen symp?

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Går å gliser fra øre til øre her! Var jo sikker på at jeg ikke var gravid, siden jeg testet negativt en del ganger. Har jo også fått inntrykk av at de fleste tester positivt flere dager før IKM, men ikke her hvertfall. På symptomfronten så har jeg fått en del kviser, det kom bare noen dager etter EL. Sånn skikkelig, fikk kanskje ti samtidig! Og har hatt en del stikkinger i magen, og skikkelige menssmerter, men så kom det aldri noe. Har dessuten vært merkerlig treg i fordøyelsen. (sorry for litt ekkel detalj) Har også hatt problemer med låsning i bekken en stund, men det er verre nå. Og kanskje litt rare brystvorter. Men ingen av disse tingene gjorde at jeg var sikker likevel. Har jo bl.a. sett at mange får vondt i pupper og kvalme, men ingen av de tingene foreløpig. *bank i bordet*

Så stå på alle sammen. Sender over litt babystøv herfra. Håper det klaffer fort for dere andre og :o)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Skrevet

Gratulerer!!! Så moro, og for et rush det må ha vært å oppleve at du var gravid når du trodde at du ikke var det!

Skrevet

jippiiii :) gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...