zadine Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Har hatt varierende sykluser de siste pp. alt fra 28 til 24 dager. Hadde IKM 28 aug, og skal da etter alle beregninger ha EL en gang mellom 9 sept og 11 sept. Har testet for EL men ikke positivt utslag enda....(skal sjekke i kveld for denne dagen.) Jeg hadde noe slim 7 sept, og i dag har jeg virkelige tak nederst i magen. Kjennes ut som EL. Siden jeg reiste ut på jobb i havet 8 sept så hadde vi oss på kvelden 7 sept.... Er det noe håp for at spira kan sitte denne pp? Vet jo at i teorien så skal svømmerne kunne leve opptil 5 døgn, men er det noen som har opplevd noe slikt selv, eller kjenner noen som har gjort det? At det ikke bare finnes i teorien? Ellers så treffer vi ikke EL pp før i okt/nov....
zadine Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2009 Virkelig ingen som vil/kan svare meg?
-68mamma Skrevet 10. september 2009 #3 Skrevet 10. september 2009 Er jo ingen som kan si noe fra eller til her - det blir jo bare synsing. Hadde jeg vært deg så ville jeg gått ut fra at sjansen var gått og så kan det jo være du blir positivt overrasker hvis mensen ikke kommer ? Inntil da så kan jo ingen vite hva som har skjedd eller ikke. Lykke til da !
Ragnis Skrevet 10. september 2009 #4 Skrevet 10. september 2009 Det er jo en mulighet, Zadine! Hvis du har EL idag, er det jo god sjanse for befruktning. Jeg ble en gang gravid etter å hatt ubeskytta sex dagen etter at TR var ferdig. Trodde det var sikker periode. Hadde vel ca 26dagers syklus da. Kryss fingrene du:)
zadine Skrevet 10. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2009 krysser både fingre og tær..:-) Føler jeg håper på det umulige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå