Gå til innhold

Bleier med PUL, er de like gode etter lang tids bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å få tak i noen brukte Bum Genious lommebleier. Nå lurer jeg på om de er like bra etter lang tids bruk. Er ikke de med intergrert PUL stoff utenpå? Fungerer dette stoffet like bra mot lekkasje etter mange vask?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kjøpte fem stk Bum Geniusbleier tilmin sønn. De fungerer veldig godt. Jeg måtte selvfølgelig vaske og tørke tre bleier ca hver dag. Jeg brukte tørketrommel for å ha sjangs til å få tørket dem iløpet av ett døgn.

Etter ca 6 mnd med slik vasking og tørking ble jeg nødt til å ta ibruk sperrelag i tillegg. Litt skuffende synes jeg. Hadde vært fint om det gikk an å sette inn bleine med noe slik at de ble gode igjen , fordi de er så bra ellers.

Skrevet

Vi har brukt bleier med PUL (både BG og andre) til et barn, også endel som vi har kjøpt brukt (vet ikke helt hvor mye brukt de har vert før da) og de virker like godt nå som da vi kjøpte dem. Vi vasker på 60 grader (en sjelden gang 90), men bruker ikke tørketrommel....Tørketrommel sliter jo mer, men likevel skal jo bleiene vare lenger enn 6 mnd....

Skrevet

Trollet er 8 mndr, og PUL på BG one-size bleiene vi har fra begynnelsen av er fremdeles.

Jeg vasker på 60 grader og bruker tørketrommel, vasker hver 3. dag.

Skrevet

Vi har brukt tøy i snart 9 mnd, og pul'n på bleiene våre er like fin. Vasker hver 2./3. dag på 60 grader. Tromler ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...