Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Har fått min voksi urban i dag. Kostet 1598,- på barne-huset.no inkl frakt og postoppkrav. Helt genial pose! Eneste minuset er at underdelen i ull må renses hvis den blir møkkete, i motsetning til avtagbare lammeskinn. Men kan jo løses med at jeg legger i et av mine andre lammeskinn siden det foreløpig er god plass til det. Måtte bare dele lykken :-) (Ja, vet det er patetisk å bli lykkelig av en vognpose Men siden solen skinner og gutten min er verdens godeste, er jeg lett å glede i dag :-))
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Gratulerer! Alltid moro å få noe i posten. Selv har jeg bestilt et par ting fra nøstebarn i dag. Hvordan var magen etter grøt i går kveld? Her tar vi snart kvelden nå, lillegutt har satt til livs en hel porsjon.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Han har ikke bæsjet noe særlig i dag, men har ikke vært så veldig utilpass så går ok foreløpig. Fikk en litt stor smaksprøve med ekstra sviskepurè i kveld. Gikk ned på høykant. Gaper og svelger som bare det :-) Får prøve å få til en halv porsjon i morgen:-) Mye fint på nøstebarn, ja! Strikke selv eller kjøpt noe ferdig?
PennyLane78 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Jeg får ikke opp noe nettside ved å bruke linken din. Har du rett adresse? 1599 for en voksi urban er veldig bra pris:-)
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 9. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2009 Beklager! Det skal være baby-huset.no :-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Er ikke mye bæsjing her heller om dagen, men pleier jo å være en gang i uka vanligvis. Bortsett fra de to ukene det var 5 ganger i døgnet da.. Hjalp tydeligvis med grøt, for da stoppa han å bæsje så mye. Men nå er jeg redd det blir for hard avføring, så jeg har tilsatt litt malt og i dag sviskepurè. Grøten er like god Lykke til med å øke porsjonene Jeg har bestilt en sånn finlandshette-lue og ullfleecevotter til baby. De er dyre, blir vel over 300,- med frakt, og samboeren min kommer vel til å synes at det er dyrt, og at vi kunne kjøpt noe på cubus eller noe... Men ordentlig ull er jo mye bedre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå