Gå til innhold

Er såå fornøyd :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått min voksi urban i dag. Kostet 1598,- på barne-huset.no inkl frakt og postoppkrav. Helt genial pose! Eneste minuset er at underdelen i ull må renses hvis den blir møkkete, i motsetning til avtagbare lammeskinn. Men kan jo løses med at jeg legger i et av mine andre lammeskinn siden det foreløpig er god plass til det.

Måtte bare dele lykken :-)

(Ja, vet det er patetisk å bli lykkelig av en vognpose Men siden solen skinner og gutten min er verdens godeste, er jeg lett å glede i dag :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Alltid moro å få noe i posten. Selv har jeg bestilt et par ting fra nøstebarn i dag.

Hvordan var magen etter grøt i går kveld?

Her tar vi snart kvelden nå, lillegutt har satt til livs en hel porsjon.

Skrevet

Han har ikke bæsjet noe særlig i dag, men har ikke vært så veldig utilpass så går ok foreløpig. Fikk en litt stor smaksprøve med ekstra sviskepurè i kveld. Gikk ned på høykant. Gaper og svelger som bare det :-) Får prøve å få til en halv porsjon i morgen:-)

Mye fint på nøstebarn, ja! Strikke selv eller kjøpt noe ferdig?

Skrevet

Jeg får ikke opp noe nettside ved å bruke linken din. Har du rett adresse? 1599 for en voksi urban er veldig bra pris:-)

Skrevet

Beklager! Det skal være baby-huset.no :-)

Skrevet

Er ikke mye bæsjing her heller om dagen, men pleier jo å være en gang i uka vanligvis. Bortsett fra de to ukene det var 5 ganger i døgnet da.. Hjalp tydeligvis med grøt, for da stoppa han å bæsje så mye.

Men nå er jeg redd det blir for hard avføring, så jeg har tilsatt litt malt og i dag sviskepurè. Grøten er like god ;)

Lykke til med å øke porsjonene :)

Jeg har bestilt en sånn finlandshette-lue og ullfleecevotter til baby. De er dyre, blir vel over 300,- med frakt, og samboeren min kommer vel til å synes at det er dyrt, og at vi kunne kjøpt noe på cubus eller noe... Men ordentlig ull er jo mye bedre da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...