Gå til innhold

Erfaring med bærum sykehus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fødte der i nov.07, og skal føde der nå i januar også. Veldig fornøyd med føden, de var kjempeflinke og greie(nå hadde jeg en rask og grei fødsel uansett da, så var ikke der lenge)

Barsel derimot var litt sånn på halv åtte. Fikk lite oppfølging og måtte mase meg til å få noen til å vise bading, bleier, navlestell og annet man lurer på som ferske foreldre. Man er veldig mye overlatt til seg selv, det syntes jeg forsåvidt var helt greit, men informasjon og annet som jeg oppdaga at andre rundt der fikk, havna aldri hos meg.

Reiste hjem under 2 døgn etterpå, følte vel ikke jeg hadde behov for å være der lengre når jeg likevel greide meg selv.

Ja, det skal du ikke se bort ifra, Liv og røre! :-) Når har du termin?

Har 18.januar selv, men hadde egentlig håpt å føde før nyttår, sånn at det bare er to skoleår mellom barna, men tror jenta kommer til å hate meg sterkt når det nærmer seg 18-årsdag om jeg ikke klarer å knipe igjen, haha!

Annonse

Hei,

Føde sønnen vår på Bærum og hadde en flott opplevelse; veldig flink jordmor som var kjempe flink å sier hva jeg skulle gjøre. I barsel synes jeg også at det var fint. Babyen fikk fostervann i lungene etter fødselen, og begynte å hoste vannet opp sent om kvelden hver kveld, så da passet jordmødrene han slik at jeg kunne fikk sove, og tok han tilbake når han var sulten. Eneste jeg savnet var å kunne prater med jordmoren som hadde vært til stede ved fødselsen for å snakke om det.

Skal føde der i januar også, og føler meg i god hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...