Gå til innhold

Den aller svakeste streken i verden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag testet jeg med den aller siste billigstrimmelen jeg hadde. Spart den i 2 mnd... :) Med et uhell (forklart på en annen tråd) :o) klarte jeg å miste den på badgulvet, og den ble litt støvete (støvkorn på) Vet ikke om det har noe å si men... Den ble iallefall nesten helt blendahvit... Dvs jeg klarer å skimte en svaaaaak lyslysrosa strek!! Sikkert den svakeste i verden!!

Saken er at jeg har hatt 2 kj.gr., har sett en nokså svak strek før, og er bare redd det kan ha vært noe sånt igjen. Fikk negativ test dagen etter de andre gangene... Jeg har ikm i dag eller i morgen, og har hatt mensmurringer jamnt siden søndagskvelden... Men ingen spotting ennå iallefall...

Klarte å finne den frem igjen i dag etter jobb, og ser fortsatt den svaaaaaaaake streken. Men tror jo ikke helt på den svake lille der... som deiste i bakken...

Men jeg kjøpte to stk QR i dag, og MÅ teste allerede i morgen tidlig.

Grunnen er at jeg skal inn til etterkontroll på gu etter lap i morgen, og videre utredning (har nå tatt min 2. pp med dobbel kur, sa for 3 år siden)

Hvis den blir negativ i morgen tidlig (dvs NÅR...) skal jeg si det til legen da, og kanskje be de ta en blodprøve?? Ja, HVIS tr ikke kommer innen den tid da. Kjennes hele tiden ut som den kommer. Og har ikke ømme pupper denne pp i det hele tatt...

Vært litt kvalm i perioder, men ikke noe spes. mer enn ande pp. Sikkert pms...

Men er litt usikker mtp timen i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...