Stolt alenemor til tre små Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg var gravid og mistet i SA 5+1.. Mistet den 18 august.. Men når kan jeg forvente å få tilbake tr? Jeg har som regel nøyaktige 26 dagers sykluser, både før og etter at jeg fikk snuppa mi.. Altså da skal vel egentlig tr komme nå på søndag. Men jeg har nå hatt en uke med stikninger i brystene, hodepine, spenn i tenner, utrolig tørste pga tørr munn (særlig om natta) osv.. Lurer da på om når jeg kan ta en test? Vet ikke når en evt test ville slå ut etter en SA.. Har tatt blodprøver etter SA og de viste at det ikke lenger var noe HCG i blodet.. Jeg har mistet i SA en gang før, da var jeg også 5+1, og da kom tr som vanlig 26 dager etter, men ingen av disse symptomene..
-68mamma Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Selv om du ikke opplevde det første gang du mistet, så kan ofte syklusen forskyve seg etter en abort - det er ikke sikkert du har IKM enda, selv om det er gått 26 dager. Kanskje du har mye lenger syklus denne måneden ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå