Gå til innhold

Trenger hjelp ang. emmaljunga vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei som selger emmaljunga bagvogn har veldig lyst på den, men finner ikke ren bagvogn verken her i norge, sverige eller danmark på nette. Lurer da på om hva hele navne på vognen er. Er det noen som veit det? Å om det går ann å kjøpe sportsvogndel til den? er det noen som har erfaring fra emmaljunga bagvogn. Mye koster den ny? Vil jo gjerne lese litt om den før jeg kjøper:)

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er den i svart croc på finn du tenker på, så ser det ut som at det er en City Bag på et sport cryptonite understell (det som man kan få til Duo edge.) Ikke en vanlig kombinasjon, så når det ikke står noe i annonsen så er det det tvilsomt at det hører med sportsdel.

Men kan du ikke sende mail til selger og spørre om det da?

Vanskelig å si noe om pris, når det ikke er en komplett vogn.

En komplett Duo Edge koster 8200,-

En City Bag koster 1900

Hva kun understellet koster vet jeg ikke. Det kan du sikkert få opplyst i en butikk som selger Emmaljunga.

Skrevet

Jeg har ikke sett annonsen på vogna du tenker på, men så vidt jeg vet kan du ikke kjøpe kun understell på emmaljunga vogn. Har selv spurt om dette i en butikk og fikk beskjed om at jeg da måtte kjøpe som sportsvogn.

Jeg er enig at dette høres ut som en uvanlig kombinasjon, da duo edge kun selges som duo vogn. Høres for meg nesten ut som selger har flere emmaljunga vogner og har miksa litt med overdelene. Jeg ville nok sendt en mail til selger og hørt.

Skrevet

Jeg har en Emmaljunga Big Star Supreme - det er en ren bagvogn.

Det er en stooor vogn, men til det bruket jeg kjøpte den for er den perfekt - sovevogn!

Du kan lese mer om den på barnevognguiden.no eller de danske sidene til emmaljunga.

http://www.emmaljunga.com/start.asp?lang=DK&country=DK

(Hvis du ikke kommer inn på linken må du velge land: danmark og språk:dansk)

Emmaljunga har andre typer bagvogner å, men ingen av dem er til salgs på den norske markedet.

Skrevet

Du kan se noen priser på nettsidene til Barnevognhuset Rudo. Rudo.no.

Og man kan få kjøpt bager,understell,hjul og ellers andre deler til emmaljunga separat. Det har jeg selv gjort pga skader påført av flyselskap.

Skrevet

Det ar den på finn jeg tenkte på ja. Har akkurat kjøpt den jeg. Den var kjempe fin å se på så klarte ikke dra der i fra uten den;) Den så heller ikke brukt ut. Så helt ny ut. Hun jeg kjøpte den av hadde kjøpt den i sverige og viste ikke hva mer den het. Hun hadde hvertfall ikke sett noen som hadde lik..Jeg vil uansett ha ny når jeg må over til sportsvogn. En som tar litt mindre plass. Jeg tror jeg gjore et godt kjøp, liker ihverfall å tro det;) Prisen vi ble enig om var ikke så gæli heller:)

Det enste minuse var at det ikke var rygg som kunne settes opp.

Skrevet

Hun har kjøpt city bag og sports cryptoniert understell hver for seg sånn som du trodde. Ringte å hørte i en butikk i olslo hva bare understelle koster.. Bare understelle koster over 5000, bagen 2100 stelleveske 900.

Skjønner ikke hvorfor hun har gjort det på den måten. Kunne jo kjøpt den duo edge til samme pris. men men. Jeg er i hverfall fornøyd, men hadde selv ikke betalt så mye for den kombinasjonen.

Noen som veit hva bare sportsdel til emmaljunga koster i sverige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...