ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563006/offset/1 Vet ikke om det synes så godt, men den er litt tydligere i virkligheten
1jente+1spire Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 ser såvidt en strek tror jeg selv om det var litt dårlig bilde. men uansett en strek er en strek. alle mine tester har vert sånn. men om du tar en med pluss eller minsus er det kanksje lettere å se, eller en gravid eller ikke gravid.
ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Dette er 3 testen som er slik :-O
mamsen30 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Ja, det ser ut som det er en strek der. Har du forsøkt å ta en test av ett annet merke? Jeg testet to ganger i beg av forrige uke og fikk helt svake såvidt synlige streker. Tenkte jeg kanskje innbildte meg det og ventet en uke og tok ny test nå på mandag. Helt svak såvidt synlig strek. Dette var tester kjøpt på meny. Reiste rett til apoteket og kjøpte test av annet merke og der kom det to helt tydelige streker med en gang. Har vært på UL i dag og er 7+1
TinaP Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Hcg-nivået stiger bare mer og mer for hver dag, så test på nytt om noen dager. Da viser den nok tydligere. Var ikke godt å se på bildet.
ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2009 Den er mye sterkere enn den jeg tok for noen dager siden.. Man ser teststreken uten å legge god viljen til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå