*shehasmyheart* Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hei:) Er det noen som har noen erfaring med skupunktur? Jeg pleier å ha el på dag 11-12. Hart 26 dgrs syklus. Får mensen 14 (15) dgr etter el. Så lutealfasen skal være grei nok;) Det jeg lurer på er: Aku-dama sa at jeg hadde litt kort syklus... Men er ikke vedlig uvanlig med 26 dgr vel? Kan akupunkturen forskyve eggløsningen litt? Noen som har opplevd det? Har ikke testet denne mnd. Angrer litt nå egentlig:( Men skulle jo liksom ikke stresse denne mnd;D Fin dag alle sammen:)
ღ askepott ღ Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Hei du... Har tatt akupunktur noen ganger nå, men har ikke gitt noe resultat ennå EL på dag 11-12 virket jo litt kort, men ikke krisekort synes jeg... Er jo bare et par dager før "normalt" men ja, er ingen expert... Men har tro på at akupunktur kan hjelpe og stabilisere sykuser jeg klamrer meg til det
*shehasmyheart* Skrevet 9. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2009 Takk for svar:) Men hvorfor har det noe å si at el kommer noen dager før? Lutealfasen er jo som den skal. Bare spør fordi jeg ikke skjønner;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå