ms.førstegang Skrevet 10. september 2009 Forfatter #26 Skrevet 10. september 2009 Hun sa jeg kunne få UL om jeg ønsket det, så var bare å ringe. Så det tror jeg ikke er noe problem. Jeg har ikke testet idag, kanskje jeg skal dra å kjøpe en test for sikkerhetsskyld.. Jeg er helt tom Er kjempe lei meg.. Jeg blør jo helt friskt blod.. Men jeg har jo ingen smerter. Og jeg pleier å ha vondt i magen når jeg har mens ellers.. Det er det eneste jeg synes er rart da..
-68mamma Skrevet 10. september 2009 #27 Skrevet 10. september 2009 Er du mindre enn 6 fullgåtte uker så kan de ikke se noe på UL - kun en plommesekk, så kanskje lurt å vente til du er over 6 uker før du får UL? Håper det ikke er mensen da!
ms.førstegang Skrevet 10. september 2009 Forfatter #28 Skrevet 10. september 2009 Hadde det bare vært mensen så hadde hun vel sakt det? Hun sa jo at livmora var større, men ikke så stor at jeg var over 6 uker sa hun..
*SmurfeMamma* Skrevet 10. september 2009 #29 Skrevet 10. september 2009 jeg så hjerte slå før jeg var 6 fulgåtte uker.. så det er nok mulig... sikkert litt forskjellig.. skjønner du er kjempe lei deg, kjenner meg igjen.. jeg vil bare si, da jeg mistet så har jeg ikke blødd friskt blod... men mer brunt og koagulert... altså endel klumper og veldig mye slim... når man mister er det vanlig at blodet er veldig slimete... jeg skal krysse fingrene for deg:)
ms.førstegang Skrevet 10. september 2009 Forfatter #30 Skrevet 10. september 2009 ÅÅÅH! Jeg er så tom akkurat nå.. Tankene svirrer .. Og ja .. Uff.. Jeg hååååååper den lille spira klorer seg fast.. Men har ingen forhåpninger..
♥Axinija♥ Skrevet 10. september 2009 #31 Skrevet 10. september 2009 Krysser fingrene mine for deg....er ikke noe artig når man må gå i slik uvisshet, det vet jeg alt om! God klem til deg fra
ms.førstegang Skrevet 10. september 2009 Forfatter #32 Skrevet 10. september 2009 Nå har jeg nesten slutte å blø.. Har hatt 3-4 dråper blod i bindet ! Skjønner ingenting jeg!
mammaen til 2+1 Skrevet 10. september 2009 #33 Skrevet 10. september 2009 Hei du.. jeg har mistet 3 ganger... og og gått skikkelig gravid 1 gang... alle 3 abortene har vært masse masse blod og gøsj og smerter!! Da jeg gikk gravid med gutten min hadde jeg flere blødninger med friskt blod..var på UL i uke 6 , 8, 10 og 12 men dette var helt i orden.. Du har masse blodårer som sprekker mye lettere når du er gravid... Så lenge du slutter å blø og du ikke har store smerter tror jeg det kommer til og gå kjempefint!!! =) =) Krysser fingrer og tær.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå