ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563006/offset/1 Streken er litt mer tydelig i virkligheten da.. Hva tror dere?
Musemor med tre søte små Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Oi. Jeg ser streken jeg, men den er veldig svak. Våger meg med et lite gratulerer ;-) Men ville nok tatt en ny test om et par dager for sikkerhetsskyld.
-68mamma Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 Jeg ser bare èn strek her - er du på IKM idag ? Vent en ukes tid og ta en ny du - hvis du er gravid så er du like gravid om en uke :-)
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 9. september 2009 #4 Skrevet 9. september 2009 Jeg gratulerer deg jeg. Min var akkurat lik. Ta en cb digital på 2 dager så skal du se:)
Carina har to små gull Skrevet 9. september 2009 #5 Skrevet 9. september 2009 Ser også streken jeg Men jeg ville nok ha ventet et par dager til for så å ta en ny
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 9. september 2009 #6 Skrevet 9. september 2009 Jeg ser begge jeg ja! Ikke noe tvil! Gratulere
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 9. september 2009 #7 Skrevet 9. september 2009 Jeg ser begge jeg ja! Ikke noe tvil! Gratulere
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 9. september 2009 #8 Skrevet 9. september 2009 Jeg ser, jeg ser, JEG SER! Uten tvil ;-))) Er vel are svak fordi det er tidlig i sv.skapet enda! Gratulerer, må nesten bare si det :-D
ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. september 2009 Hihi, takk tror jeg? :-P Klarer ikke helt tro det men :-P Heldigvis har jeg legetime i morgen !
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 9. september 2009 #10 Skrevet 9. september 2009 Tjihi Men ikke bli skuffet om den er neg hos legen. Har vært flere som har fått neg der, pga at den viser kun positiv eller negativ, ikke noe midt i mellom. Så om det er tidlig, så kan den bli feil. Fikk beskjed fra min lege om at om jeg hadde blitt gravid innen siste mnd, så ville det muligens ikke vises på testen! Men den testen der så jo positiv ut i mine øyne Tror nemlig ikke de strek-testene sjelden blir HELT positiv, men bare halveis :-))
Nellybelly Skrevet 9. september 2009 #11 Skrevet 9. september 2009 Tror nok denne er positiv ja! Men du får kanskje ta test hos legen i morgen da? Men om, som mamma-i-2010 sier, de lege-testene viser enten-eller, ikke noe midt i mellom liksom, så kan du kanskje spør om blodprøve? Om ikke tanta kommer i løpet av kvelden/natten/morgentidlig, så skal jeg spørre min egen lege selv. Jeg skal i morgen jeg også... ) Lykke til!! )
ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 9. september 2009 Jeg skal ta GU, så regner med at legen ser/kjenner det da? Skal ta med morgen urin itilfelle da :-)
Nellybelly Skrevet 9. september 2009 #13 Skrevet 9. september 2009 Det vet jeg ikke? Jo kanskje? Skal til gu selv jeg, så om jeg ikke får tr i morgen, så må jeg jo spørre han.. Søren, å ta med morgenurin var jo lurt da... Tenkte evt å holde meg i noen timer jeg, men det går sjelden bra når man MÅ...!! Men nå har jeg ingen kopp til dette... Noen tips til alternativ kopp? :-) Hihi!
ms.førstegang Skrevet 9. september 2009 Forfatter #14 Skrevet 9. september 2009 Hva med et pille glass da?? Om du har det? :-) Koker du det bare ikveld :-)
N_79 Skrevet 9. september 2009 #15 Skrevet 9. september 2009 Jeg ser en svak strek jeg oxo...så spennende :D Du må oppdatere oss imorgen etter du har vært hos legen. Ønsker deg kjempe masse lykke til
Gjest Skrevet 9. september 2009 #16 Skrevet 9. september 2009 min strek var like utydelig og jeg hadde en liten spire da;) Så jeg våger meg også på en liten gratulasjon.
skautrollet m/surprise Skrevet 9. september 2009 #17 Skrevet 9. september 2009 Hadde det vært min test hadde jeg jublet!!! :-) Jeg har i hvert fall vært gravid når jeg har fått en slik strek. Test om igjen om et par dager. Er streken tydeligere er jo saken klar, ikke sant? Lykke til! :-)))
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 9. september 2009 #18 Skrevet 9. september 2009 Krysser fingrene for at det er en spire!! Og forresten... Du må huske å endre datoen på kameraet;) Mye lettere å sortere de når datoen er riktig.
ms.førstegang Skrevet 10. september 2009 Forfatter #20 Skrevet 10. september 2009 Vært hos legen på GU, hun anslo at jeg var ikke lengre på vei enn 6 uker.. Men ender desverre i SA, da jeg begynte å blø i morges før jeg dro til legen
*SmurfeMamma* Skrevet 10. september 2009 #21 Skrevet 10. september 2009 uff da...ikke moro med blod nei... men sa legen at hun trodde det endte i SA?? jeg har hatt noen blødninger i dette svangerskapet, og er fortsatt gravid i uke 19... og alt er som det skal på UL.... så det kan vel være håp?? blør du mye? den ser veldig posetiv ut ja:)
Nellybelly Skrevet 10. september 2009 #23 Skrevet 10. september 2009 Å nei..!!!! :-( All medfølelse til deg! Det var en trist nyhet! Tenkte meg den satt hos deg!! Jeg skal avgårde nå straks... Negativ test i dag tidlig, men ingen mens ennå. Regner med det begynner i det jeg setter meg i stolen...!!! :-( Men uansett, da er du fruktbar! (bittelitt trøst) Og lykke til neste gang da!! Stor klem fra meg!
ms.førstegang Skrevet 10. september 2009 Forfatter #24 Skrevet 10. september 2009 Hun kunne ikke si garantert om det ville ende i en SA. Men jeg har ikke blødd mye i bindet, men når hun tok GU, så sa hun at det var litt blod der ja. Tok blodprøver og slikt også da. Men om jeg slutter å blø raskt, eller plutselig, eller begynner å blø KJEMPE masse. Skulle jeg ringe så jeg fikk UL! Så aner ikke helt hva jeg skal tro og ikke.. Men jeg har 0 smerter eller noe da..
*SmurfeMamma* Skrevet 10. september 2009 #25 Skrevet 10. september 2009 da krysser jeg fingrene for at det går bra for deg jeg:) kan du ikke bestille time til privat UL? her jeg bor fikk jeg gratis UL (privat) da jeg var gravid og blødde.... har du testet mer i dag? en test skal ikke bli sterkere om du mister... jeg har selv mistet to ganger, og da har testene blitt drastisk svakere med en gang jeg har hatt blod.... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå