Gå til innhold

Noen som har prøvd Abtronic X2 fra Tvins (tv-shop) til å stramme opp magen???

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig behov for å trene magen etter 2 svangerskap. Den er ikke så stor, bare litt slapp i fisken. jeg er i tillegg ganske så bedagelig og liker alt som er av lettvinte løsninger;) Har rockering som jeg bruker en del, men gidder ikke ta sit-ups.

Så så jeg reklame på tv shop her en formiddag for Abtronic x2, et slikt belte som man fester rundt livet som gir elektriske impulser til musklene slik at de strammer seg, med ulike intensitetstrinn. Jeg er av natur meget skeptisk til slike enkle postordre- og tv-shop-tilbud, men her kunne de visstnok legge frem en forskningsrapport som dokumenterte effekten..

Hadde selvsagt blitt mer overbevist om noen av dere har prøvd den med gode resultater!! anyone?

Fortsetter under...

Nei du,har både den første abronic og x2 jeg...d er bare jalla! For meg ivertfall..kjenner d såvidt..d strammer seg ikke såppas at magen blir flat og stram...jeg har en sønn på 3 mndr snart og jeg er også rimelig slapp i mageregionen,men trente en god del før og har ganske godt trente magemuskler...men da jeg ble gravid lå jeg strot sett halve svangerskapet å spydde så...ingen trening på meg...ergo...jeg trodde musklene der skulle være ræva da jeg etter 6 uker nå begynte å trene igjen...men d var ikke slik..abtronic både en og to ar for svake...og jeg har kjøpt meg 6 seconds abs på tvshop og d er en maskin so funker slik som de på treningsstudio der du sitter og presser nedover med motstant...tar skikkelig ...og til og med den kan faktisk være litt for lett....så d sier seg selv at abtronicen ikke tar særlig godt ettersom den var for svak for meg som ikke har trenet magen på et år! jeg vil heller anbefale,hvis du skal ha muskelstimulering istedetfor å trene selv...gå på en salong...sånn type skjønnehtssalong der de har alternative behandlinger for å stramme opp kroppen...finnes stort sett i alle kommuner...der har de som regel muskelsimuleringer som de legger på deg som trener magen og siden og ryggen på en halvtime og d tilsvarer flere hundrevis av situps..akkurat d funker..d koster men du sparer mer penger på d likevel enn å kaste bort penger på abtronic som ikke gi deg gode resultater!

vil ikke akkurat anbefale bailine da..d er jo drit vondt...men feks hvis noen har noe som heter bio stimulering..d er veldig bra ivertfall...eller gaia. men bailine er bare smertefullt synes nå jeg da.d skal ikke gjøre vondt.

OK! Tusen takk for svarene!! ja, jeg har fått en slik Bailine-invitasjon i posten mange ganger (der man får første behandling gratis), og jeg har ikke brukt det for jeg trodde det hadde for liten effekt ift prisen. men da skal jeg jammen sjekke det nærmere.

Merkelig at Abtronic reklamerer med en forskningsrapport som sier at dette funker da.

Trenger virkelig en oppstramming nå, så jeg kan alltids spandere på meg noen bailine-timer når jeg omsider får skattepengene i oktober, 4 mnd etter alle andre:)!

Annonse

Ja d er liksom så typisk dette med at enkelte ting ødelegger for andre:) Derfor for folk ofte inntrykk av at d ikkefunker i d hele tatt...men bailine funker d også da..men d er bare så vondt synes jeg:P men abtronic har forstått logikken og poenget med hele greien med å trene uten å "trene selv" ,men selve belte er ikke så perfeksjonert som d burde være..og derfor er d nok feilinformsjon vil jeg si da.

Men har prøvd mye forskjellig og bio stimulatoren er d beste jeg har rpøvd som jeg synes er kjekt og ikke er vondt ,men kjenner heller musklene godt når de jobber. %0 min tilsvarer 4 timers hard trening i treningsstudio så første gang jeg tok d gikk jeg inn 7 cm rundt livet.

Men lykke til ,håper du finner noe som funker for deg=)

Hehe,ja hvem blir ikke det:) jeg vet d er forskjellig fra person til person og hvor mye du har å ta va da:p jeg har litt da og hadde også litt den gangen jeg prøvde bio stimuleringen..ikke feit men jeg er litt kraftig. Så er d litt med hvor gammelt fett d er og hvor mye veske du har osv og. men jeg tok bio stiumlering på unnis salong i trondheim. Vet ikke hvem andre som har d i norge men regner med d er andre plasser og. Ellers vet jeg at d også er god effekt av bailine,men jeg synes d liksom lugget i huden ...så jeg sluttet...men hadde 5 behandlinger og fikk skikkelig hard mage av d da...så man får muskler ja:)bioen tok jeg ti ganger og gikk inn 10 cm til slutt...den første gangen gikk jeg inn 7 cm men d var fordi jeg hadde en del veske og d er veldig vanlig å rase ned helt i starten og...også ved en slankekur..så d blir litt d samme. Det finner også en behandling om heter ultralyd...ikke d samme som de har på sykehuset selvfølgelig,heehehe..men d er en slik smertefri behandling der de legger på problem områder og d skal trenge dypt ned i vevet ved hjelp av ultralydbølger og fjerne fettceller...d er vist at d funker fint på cellulitt og magefett. Jeg har prøvd d en runde i 2005 en gang...funket veldig bra d og men jeg synes d var utrolig kjedelig da så jeg gadd ikke d...litt emraction må jeg ha:D Man kjenner nemmelig ikke noe som helst. Du kan jo søke på nett om dette...feks..gaia har mange slike type kroppsbehandlinger..du kan jo søke på gaia ultrasound så finner du mye å lese.. ellers kan du søke på www.unnissalong.no og lese der Det var der jeg gjorde d da..men d er helt sikkert flere i landet så om du googler litt på slike bahendlinger finner du sikkert noe inærheten av deg.=)

Jøss, du har jo virkelig prøvd det meste- virkelig informativt! :) Nå må jeg starte en tråd og høre om noen har testet ut Bailine og, fant nemlig ut at jeg har en salon like i nærheten her:) Var litt vanskeligere å finne infor om hvor jeg kan få prøvd gaia

Vet at d er en del i tønsberg hvor de har gaias behandlinger,for d er der fabrikken i norge ligger tror jeg..eller ivertfall et hovedkontor..så tror d er et behandlingssenter med alt mulig der. Men skal ikke se bort ifra at d har ultralyd der de ha bailine ved deg. Så spør da vetu.;) Biline er ganske anerkjent da så mange har nok testet d..og de fleste sier d samme har jeg forstått..man blir slankere og får mukskler som ved trening men d lugger litt..er ikke så behagelig..men men..noe må man lide for skjønnheten og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...