Courage Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Jeg gleder meg sånn! Var på tidlig UL i uke 8, og da så vi et lite hjerte banke kraftig og godt. Er spent på å se den lille i dag! Og gleder meg veeeldig til å komme over i 2.tri!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 så gøy=) da er vi ca like langt. er 11+4 i dag:) må du skrive hav som skjedde og hvor mye dere så... jeg skal 5 oktober, og gleder meg masse:D
Courage Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2009 Åh, det var helt fantastisk! Så en liten søøøøøt bebis som sparket med armer og ben. Masse bevegelse. Fikk en film i 3D med oss hjem og jeg tror jeg har sett den 50 ganger allerede Hun satte meg tilbake på termin med en liten uke da, det var litt surt, men så lenge alt er bra med den lille så er vi jo fornøyde Klarte ikke se kjønnet så tidlig (hadde jo ikke regna med det heller), men det får vi sett på ordinær ultralyd i slutten av oktober. Gleder meg allerede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå