Gå til innhold

Gravid med conludag minipiller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en herlig datter i Mai og begynte på conludag minipiller og har ikke hatt mesen siden!

Er i dag 67 dager siden første dag siste mens.

Noen som har erfaring med disse pillene eller?

Jeg har aldri gått på piller før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De pillene kan godt gjøre at mensen bil helt eller delvis borte.

Kan også gjøre at den er svak enkelte mnd og borte andre, men ta en test for sikkerhetsskyld du.

Lykke til

Skrevet

Hadde du regelmessig mensen før du begynte på pillene da ?

(dvs etter fødselen) ?

Jeg har gått på Conludag etter hver fødsel, gjerne opptil halvannet år, og har alltid hatt mens en gang i måneden.

Men du må jo være veldig nøye med å ta dem til samme klokkelsett hver dag da - det er litt pes.

Ellers blir de veldig usikre og du kan få mye mellomblødninger.

Skrevet

Tror nok jeg må ta en test ja. Står jo i pakninsvedlegget at man må sjekke graviditet hvis mesen uteblir i 7 uker.

Kan bare ikke tro at det skjer meg at jeg mister mesen.har alltid hatt mye blødninger, selv med hormonspiral.

Satser på at den bare er uteblitt:-) ikke helt klar for nr 4 ennå :-)

Skrevet

-68mamma :

begynte på pillene ved første mens etter fødselen...har alltid hatt regelmessige/og mye blødninger før.(har født 3 barn nå)

Har småslurvet litt med tidene et par ganger, men mener det ikke skulle være noen fare med det ifølge det som står i pakningsvedlegget da...

Tror jeg tar en tur på apoteket å kjøper en test jeg...

Skrevet

Jeg skiftet mellom å ha kraftig mens og nesten ingenting når jeg gikk på dem. Og jeg tok dem samme tid hver dag. Hadde alarm på mobilen for å være sikker på at jeg husket dem.

Men som sagt tidligere, ta en test for sikkerhetsskyld, du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...