solstråle med maibarn Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 kan man få melk i puppen(e) uten å være gravid? det er to år siden jeg ammet sist og nå kommer det plutselig melk ut av den ene puppen. har ikm om en uke. har tatt en graviditetstest og den var neg. var kanskje tidlig å ta den.. har også hatt en del ubehageligheter i underlivet, stikninger på en måte og ømme bryster. kan jeg være gravid?. husker ikke hvordan dette fungerer...
*shehasmyheart* Skrevet 9. september 2009 #2 Skrevet 9. september 2009 Hei hei:) Jeg opplevde samme forige mnd. Ble litt forvirret ja. Tenkte jo om det var et tegn. Men det var det ikke her:( lest litt om det. Og det er vist ganske vanlig at det skjer av og til. Leste her inne at noen opplever før mens hver mnd. Men, leste også en som hadde det, som faktisk var gravid:) Så det er jo mulig selfølgelig:) Og ømme bryster er jo også et symptom:) Men å teste en uke før ikm, er uansett for tidlig til at du kan stole på den testen;) Masse lykke til!!!
Carina har to små gull Skrevet 9. september 2009 #3 Skrevet 9. september 2009 hei, jeg har også vært plaget med at det har kommet melk ut av brystene om jeg klemmer på de. Dette er vist helt normalt til tider. Fastlegen min sa at noen ganger kan det skje og da er hormonene litt på bærtur. Men dette pleier som regel å ordne seg selv etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå