Anonym bruker Skrevet 9. september 2009 #1 Skrevet 9. september 2009 Hei! Har enn sønn som er seks mnd.. Han sover to ganger før fire.. etter fire holder jeg han våken fram til han skal legge seg. legger han mellom halv sju og sju.. Dette går bra å han sovner med enn gang.. men han våkner rundt tolv, da skal han ha mat, og sovner med enngang.. så våkner han rundt fire-fem tiden da skal han også ha mat, men da kan d ta godt over enn time før han sovner igjen..har kuttet ut med å gi han pupp, så nå får han bare flakse og ingen kos.. han har to tenner som har kommet halveis opp.. og er tett i nesen... kan dette ha noe med dette å gjør? hva kan jeg gjøre, sånn att han ikkje våkner og skal ha mat om natten? Takker for svar:)
Ei stor og ei lita:) Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Tja.. ingen gode råd egentlig. Men alle barn er forskjellige, og ut i fra mitt ståsted synst eg at du er heldig!!! Det er mange variabler på når et barn skal sove natten igjennom. Men det som alle synest å vere enige om er at en ikkje kan forvente det før barnet har begynt med måltider på dagen, Grøt, middag osv. Veit ikkje korleis det er med ditt barn ang mat på dagtid, men om en mnd eller to kan du forvente at feks måltidet kl 4-5 om natten faller bort, og at barnet da sover frem til det har tenkt å stå opp. Dette vil også variere. Noen har barn som sover til 8, men ei som eg jobbar saman med fortalte at hennar barn har teke morgen kl 5 heilt frå begynnelsen av. Det er ganske deprimerande...f Så synest at barnet ditt virker til å ha en normal rytme, ut i frå det som eg hører at andre opplever, og ut i frå korleis eg har hatt det med mine to små.
venter nr 2... Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 takker for svar:) han spiser grøt til frokost og grøt til kvelds.. har akkurat startet sovidt med middagsglass..
eplepeple Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Har ei på snart 4 mnd som er likedann...hun våkner siste gangen i 4-5 tiden og da er hun så våken. Tar 1-1,5 time før hun sovner igjen. Slitsomt da. Før så sov hun natten igjennom...
venter nr 2... Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 ja samme med han. han sov oxo mer før.. men kan hende det har noe med at jeg er veldig rask med å gji han mat om natten.. Han holder også på å få to tenner, kan hende de har noe med saken å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå