Gå til innhold

hvor lenge må man vente etter MA?

vimsa .-) på overtid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hadde MA i april/mai (er akkurat blitt gravid igjen) og jeg tror det var tre uker (er ikke helt sikker jeg heller) for å være sikke på å unngå infeksjon. Du trenger ikke å vente på første mens. Jeg mener å huske at eggløsning kommer etter 2-4 uker, og første mens etter 4-6 uker.

Lykke til men nytt forsøk :-)

Bare vente til du ikke blør lenger, for om du gjør det kan du få infeksjon ved sex hvis du er veldig uheldig. Men etter at blødningene er borte er det grønt lys for å prøve igjen hvis du er klar for det psykisk. Lykke til! :-)

tusen takk for svar! har hatt en skikkelig pyton prøveperiode før, etter forrige MA, det tok halvannet år, og jeg gikk på triple pergo kurer mye av tiden, var et hormonelt monster... nå er jeg jo uhyre heldig som har to supergode smågutter allerede, så da er det litt enklere å ikke stresse. men jeg klarer likevel ikke å slippe følelsen av at noe mangler etter at jeg mista. vet jeg er heldig, og priviligert som har to, og er lykkelig over det, men sorgen over å miste er stor nok likevel. Så da håper jeg det ikke tar så lang tid denne gangen, har igrunnen en god følelse av at det kommer til å ordne seg. setter igang å prøve om en ukes tid jeg da. uten å prøve for hardt, skal jo være hyggelig også mener jeg. tvi tvi til dere andre som har mistet og prøver eller allerede er gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...